مانیتور ۳۵ اینچی جدید ایسوس ۲۰۰ هرتز سرعت دارد

۱۱ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته‌ی گذشته، ایسراز یک مانیتور ۳۵ اینچ خمیده که مختص گیمرها ساخته بود، رونمایی کرد. با توجه به اینکه ایسر، رقیب طولانی ایسوس در ساخت مانیتور و لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی است، انتظار داشتیم سریعا از ایسوس پاسخی ببینیم. این شرکت هم که حضوری جدی در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ داشته، با خودش یک مانیتور خمیده‌ی ۳۵ اینچی را به این نمایشگاه آورده که از مانیتور ایسر هم بهتر است.

مانیتور PG35VQ ایسوس نرخ بروزرسانی تصویرش برابر با ۲۰۰ هرتز است.

مانیتور جدید ROG Swift PG35VQ یک صفحه‌ی LCD با وضوح تصویر ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است که با فناوری کوانتوم دات ساخته شده و هم‌چنین از تکنولوژی HDR پشتیبانی می‌کند. پنل مانیتور ۳۵ اینچی ایسوس، با چیزی که ایسر اخیرا رونمایی کرده بود یکسان است و هر دو از پنل AU Optronics استفاده می‌کنند، اما چیزی که مانیتور ایسوس را بالاتر از مدل ایسر قرار می‌دهد، نرخ بروزرسانی تصویر آن است.

مانیتور PG35VQ ایسوس نرخ بروزرسانی تصویرش برابر با ۲۰۰ هرتز است. این مانیتور هم‌چنین از فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند.

با اینکه کیفیت تصویر و وضوح صفحه نمایش، فاکتورهایی بسیار مهم هستند، اما کسی که بازی می‌کند، به زمان پاسخگویی مانیتور بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهد.

ایسوس حرفی از قیمت این مانیتور نزده است.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه