مایکروسافت در آخرین بروزرسانی‌اش قابلیت طراحی را به چند اپلیکیشن‌ آفیس افزود

۲۶ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت مایکروسافت روز گذشته چند اپلیکیشن‌ از مجموعه آفیس را برای iOS و اندروید بروزرسانی کرد و قابلیت طراحی با دست را به ورد، اکسل و پاورپوینت افزود.

در آغاز سال میلادی جاری هم مایکروسافت قابلیت Inking Support را به اپ‌های خود در آیپد پرو افزود تا از قلم شرکت اپل بهره لازم را بگیرد.

حال با افزوده شدن این قابلیت یک تب جدید مربوط به طراحی به سه اپ مورد بحث افزوده شده. می‌توانید با یک قلم یا انگشت آنچه نیاز دارید طراحی کنید، بنویسید، هایلایت کنید یا به حاشیه نویسی بپردازید. همچنین می‌توان ضخامت و رنگ قلم را هم تغییر داد. یک قابلیت دیگر این است که می‌توانید با دست یا قلم اشکالی را بکشید و بعد آن را ذخیره کنید تا هر وقت نیاز داشتید از آن شکل بخصوص در جاهای دیگر بهره ببرید. در این بروزرسانی جدید می‌توانید بالای سلول‌‌های اکسل حاشیه‌نویسی کنید. این در حالی است که در پاورپوینت می‌توانید به شکل آزادانه در اسلایدها به نوشتن و طراحی آنچه می‌خواهید بپردازید.

شما می‌توانید ورد، اکسل و پاورپوینت را به شکل مجانی دانلود کنید اما برای استفاده از آن‌ها نیازمند عضویت در سرویس Office 365 هستید. قابلیت ذخیره فایل بر روی کارت حافظه SD هم به هر سه این اپ‌ها در سیستم عامل اندروید افزوده شده است. البته باید نسخه اندرویدتان ۵.۰ یا بالاتر باشد.

منبع: Macrumors


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه