مایکروسافت بروزرسانی Fall Creators را برای ویندوز ۱۰ عرضه کرد

۲۹ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت بروزرسانی جدید Fall Creators Update را برای ویندوز ۱۰ ارائه کرده است. این شرکت چندین ماه پیش در ماه میلادی آوریل آزمایش این بروزرسانی را آغاز کرد و حال همه کاربران ویندوز ۱۰ قادرند تغییرات و بهبودهای اتفاق افتاده را مشاهده کنند. درست مانند بروزرسانی‌های قبلی مایکروسافت این بروزرسانی را طی چند مرحله به دست همه کاربران می‌رساند بنابراین می‌توانید بررسی کنید که بروزرسانی Fall Creator Update برای کامپیوتر شخصی شما هم عرضه شده یا باید کمی بیشتر منتظر بمانید. اگر بروزرسانی در اختیارتان قرار گرفته باشد، دانلود کردن آن در پس‌زمینه آغاز می‌شود و قادر خواهید بود زمان نصب را مشاهده کنید.

اگر هنوز نوبت دریافت شما نرسیده اما عجله دارید که این بروزرسانی را نصب کنید می‌توانید به سایت مایکروسافت ویندوز ۱۰ بروید و به شکل دستی Fall Creators Update را نصب کنید.

اگر هنوز نوبت دریافت شما نرسیده اما عجله دارید که این بروزرسانی را نصب کنید می‌توانید به سایت مایکروسافت ویندوز ۱۰ بروید و به شکل دستی Fall Creators Update را نصب کنید. در این شرایط خیلی ساده روی دکمه «Update now» کلیک کنید و به نصب آن بپردازید. یکی از راه‌های دیگر دانلود بروزرسانی به صورت ISO image و سپس نصب آن روی کامپیوتر شخصی است.

بروزرسانی ویندوز ۱۰ شامل تعدادی ویژگی جدید است. یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها قابلیت Windows Mixed Reality است؛ امکانی که سیستم عامل را با هدست‌های جدید تولیدکننده‌های قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر تطبیق‌پذیر می‌کند. ادغام قابلیت‌های مربوط به تماس با افراد در بخش نوار وظیفه، امنیت بیشتر و کمی دست‌کاری در طراحی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که با نصب این بروزرسانی تجربه‌شان خواهید کرد.

‌‌

منبع: The Verge

‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. حمیدرضا کاردان

    آیا رابط کاربری جدید مایکروسافت به اسم Fluent Design هم شامل این آپدیت میشه؟! یا باید صبر کنیم واسه اسفند ماه و آپدیت RedStone 4؟

  2. omid

    من آپدیت کردم اما متاسفانه باگ داره ، راست کلیک که میکنم داخل درایو یا دسکتاپ سیستم حدود ۵ الی ٧ ثانیه هنگ میکنه که کاربران زیادی این مشکل رو به مایکروسافت گزارش دادن . حدود ۴.۴٠ گیگ برای سیستم عامل های ۶۴ بیتی و ٣.۴٠ گیگ برای ٣٢ بیتی ها حجم داره .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه