مایکروسافت مشغول ساخت یک تبلت تاشو است

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

همانطور که احتمالا می‌دانید، مایکروسافت حساب زیادی روی لولاهای کامپیوترهای خود باز کرده است؛ از تبلت این شرکت گرفته تا لپ‌تاپ و کامپیوتر رومیزی آن، بیشتر کامپیوترهای سری Surface یک لولا دارند و از دو قسمت تشکیل می‌شوند. مایکروسافت ظاهرا می‌خواهد این ایده را ادامه دهد. گواهی ثبت شده‌ی جدید این شرکت، یک تبلت را نشان می‌دهد که دو صفحه نمایش مجزا دارد.

می‌توان این دستگاه را در حالت‌های مختلفی استفاده کرد؛ مثل حالت تبلت، حالت لپ‌تاپ یا حالت تا شده.

ایده‌ی تبلت Surface مایکروسافت، دو صفحه نمایش را به تصویر می‌کشد که توسط یک لولا به هم متصل شده‌اند. در حالت باز شده، این تبلت یک صفحه نمایش بزرگ دارد و وقتی که تبلت تا می‌شود، دو صفحه نمایش مجزا از هم کار می‌کنند. می‌توان از این تبلت Surface به عنوان یک گوشی هم استفاده کرد.

به غیر از لولاهای مکانیکی در بالا و پایین صفحه‌های نمایش، می‌توانیم در ایده‌ی ثبت شده‌ی مایکروسافت ببینیم که صفحه‌ها به صورت مغناطیسی هم به یکدیکر متصل شده‌اند.

می‌توان این دستگاه را در حالت‌های مختلفی استفاده کرد؛ مثل حالت تبلت، حالت لپ‌تاپ یا حالت تا شده. مایکروسافت ویندوز ۱۰ خودش را برای این تبلت کمی دستکاری کرده است. ظاهرا این دستگاه یک اپ برای نوشتن دارد که اجازه می‌دهد همزمان روی هر دو صفحه بنویسید؛ درست مثل یک دفترچه‌ی یادداشت.

نمونه‌های اولیه‌ی زیادی در آزمایشگاه‌های مایکروسافت تولید می‌شوند، ولی بیشتر آن‌ها به مرحله‌ی تولید انبوه نمی‌رسند.

منبع: Phone Arena

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه