مایکروسافت ممکن است در فروشگاه ویندوز، Surface بفروشد

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت چند وقت پیش اسم فروشگاه ویندوز را به «فروشگاه مایکروسافت» (Microsoft Store) تغییر داد. دلیل مشخصی برای این تغییر ارایه نشد و با توجه به اینکه فروشگاه ویندوز، فقط اپ‌های مختلف را در خود جای داده بود، کمی از این تغییر متعجب شدیم. ظاهرا مایکروسافت اسم فروشگاه ویندوز را به این دلیل عوض کرده است، چون می‌خواهد در این فروشگاه سخت‌افزار هم بفروشد.

هنوز مشخص نیست مایکروسافت دقیقا از چه زمانی فروش محصولات مختلف را از فروشگاه ویندوز آغاز خواهد کرد.

بررسی کدهای نرم‌افزار فروشگاه مایکروسافت، وجود سخت‌افزار را هم در آن تایید کرده است. اولین محصولات قرار داده شده در فروشگاه مایکروسافت، کامپیوترهای Surface این شرکت و لوازم جانبی آن‌هاست؛ یعنی می‌توان از این پس حتی بدون باز کردن یک مرورگر وب و از طریق نرم‌افزار فروشگاه خود ویندوز، یک کامپیوتر Surface خرید.

این حرکت کاملا برخلاف اپل است که فروشگاه‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار جداگانه‌ای دارد. ولی به نظر می‌رسد که مایکروسافت بخواهد در کنار اپ‌ها و نرم‌افزارها، به مخاطب خود کامپیوتر هم بفروشد.

هنوز مشخص نیست مایکروسافت دقیقا از چه زمانی فروش محصولات مختلف را از فروشگاه ویندوز آغاز خواهد کرد. ممکن است حتی این اتفاق به زودی نیافتد. با تمام این اوصاف، می‌دانیم که مایکروسافت چنین ایده‌ای در ذهن خود دارد.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه