مایکروسافت از هوش مصنوعی در Office 365 استفاده می‌کند

۶ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت در جریان مراسم Microsoft Ignite از یک ویژگی جدید در برنامه‌ی Office 365 هم رونمایی کرد. این شرکت قصد دارد دستیار صوتی و ربات‌های مختلف را به این نرم‌افزار اضافه کند تا بتوان از طریق سرویس‌های ابری کارهای بیشتری با این نرم‌افزار مدیریتی انجام داد.

هوش مصنوعی مایکروسافت در انجام پروژه‌های Office به کاربران کمک می‌کند.

این هوش مصنوعی می‌تواند یک کمک بزرگ در زمان به پایان رساندن پروژه‌های مختلف باشد. می‌توانید با کمک آن پروژه‌های اکسل خودتان را به پایان برسانید یا حتی فایل‌های پاورپوینت درست کنید. حتی می‌توانید اطلاعات جغرافیایی را از روی نقشه جمع‌‌آوری کند تا از آن‌ها در پروژه‌های مختلف استفاده کنید.

مایکروسافت به این موضوع اشاره کرد که برخی از ویژگی‌های این هوش مصنوعی تا اواخر سال ۲۰۱۶ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سرویس‌های فروش و Dynamics 365 این شرکت هم به هوش مصنوعی و دستیار صوتی مجهز می‌شوند تا بتوانند اطلاعات را به شکل بهتری جمع‌آوری کنند.

این شرکت هوش مصنوعی خودش را در اختیار شرکت‌های مخابراتی و مرکزهای تماس شرکت‌های مختلف هم قرار خواهد داد تا کارمندان بتوانند از آن‌ها برای کمک کردن به مشتریان استفاده کنند. همچنین مشخص شده که هوش مصنوعی مایکروسافت به مرور زمان بیشتر یاد می‌گیرد و عملکرد بهتری از خودش نشان می‌دهد.

منبع: Engadget

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar فروشگاه اینترنتی پیشروکام http://pishrocom.ir

    مایکروسافت در جریان مراسم Microsoft Ignite از یک ویژگی جدید در برنامه‌ی Office 365 هم رونمایی کرد. این شرکت قصد دارد دستیار صوتی و ربات‌های مختلف را به این نرم‌افزار اضافه کند تا بتوان از طریق سرویس‌های ابری کارهای بیشتری با این نرم‌افزار مدیریتی انجام داد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه