مایکروسافت ویندوز ۱۰ اس را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد

۸ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت ویندوز ۱۰ اس را به عنوان نسخه جدیدی از سیستم عامل ویندوز معرفی کرد که وابستگی زیادی به فروشگاه ویندوز دارد. در واقع اپلیکیشن‌های مختلف تنها به وسیله فروشگاه ویندوز روی این سیستم عامل نصب می‌شوند و کاربران نمی‌توانند برنامه‌هایی که خارج از فروشگاه این سیستم عامل قرار دارند را نصب کنند.

حالا مایکروسافت نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ اس را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده تا آن‌ها بتوانند با آن کار کنند. این نسخه در قالب یک فایل ISO برای دانلود عرضه شده است. مایکروسافت در حال حاضر قصد دارد سیستم عامل جدیدش را آزمایش کند تا در عرضه نهایی با مشکلی مواجه نشود. یکی از هدف‌های اصلی این سیستم عامل کاربری آموزشی اعلام شده و بیشتر دانش آموزان و دانشجویان را هدف قرار داده است.

در حال حاضر اعضای MSDN می‌توانند این نسخه آزمایشی را دانلود کنند. فعلا کاربران معمولی نمی‌توانند از نسخه آزمایشی استفاده کنند. مشخص نیست که بعدا چه تغییراتی در ویندوز ۱۰ اس به وجود می‌آید، اما بعید نیست ابزارهای آموزشی بیشتری برای آن در نظر گرفته شود.

مایکروسافت گفته که در آینده کامپیوترهای ارزان‌ قیمتی با این نسخه از ویندوز ۱۰ راهی بازار می‌شوند که قیمت ارزانی خواهند داشت.

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه