مایکروسافت یک کنفرانس مخصوص آفیس برگزار می‌کند

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تنها یک هفته تا برگزاری کنفرانس سخت افزاری مایکروسافت در تاریخ ۵ آبان ماه باقی مانده است. در حالی که همه منتظر این کنفرانس و معرفی محصولات جدید این شرکت هستند، مایکروسافت اعلام کرد که در تاریخ ۱۲ آبان ماه هم کنفرانسی فقط برای نرم‌افزار آفیس برگزار می‌کند. در این کنفرانس ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت و «کرک کونیگزبائر» (Kirk Koenigsbauer) رییس بخش آفیس این شرکت حضور خواهند داشت. البته گفته شده که یکسری مهمان ویژه هم در این مراسم شرکت می‌کنند و این شرکت قصد دارد چیزهایی معرفی که قدرت تیم مایکروسافت را نشان می‌دهند.

نرم‌افزار آفیس بعد از سیستم عامل ویندوز یکی از مهمترین پروژه‌های مایکروسافت به حساب می‌آید. این شرکت در طول سال‌های گذشته ویژگی‌های مختلفی این برنامه اضافه کرده و حتی از هوش مصنوعی به شکل جالبی در این نرم‌افزار استفاده کرده است؛ اما آفیس نرم‌افزارهای رقیب هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به Google Docs اشاره کرد.

حالا این شرکت قصد دارد در کنفرانس مخصوصی که برای آفیس برگزار می‌کند، نشان دهد که این برنامه همچنان یک سر و گردن از نرم‌افزارهای تولید محتوا قوی‌تر است. البته این کنفرانس بیشتر جنبه‌ی کاری خواهد داشت و همانند کنفرانس هفته‌ی آینده که جنبه‌ی تجازی و مشتری مداری دارد، جالب نخواهد بود.

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. حسین

    مارکوسافت حالا حالا باید کار کند تا به اپل برسد . شما با مک بوک کاری کردید؟؟ وقت سیستم عامل برای صفحه لمسی کاربرد ندارد چرا لمسی کند . همین الان ویندوزم لمسی زیاد کاربردی نیست.

    1. وحید

      من نمیدانم که شما چرا چنین میگویید . ایا صفحه نمایش لمسی کاربردی ندارد . مایکروسافت بسیار عالی است . دادا مایکرو بهترین لوازمشو که اپل حتی نصف اون امکانات نداره با قیمتی مناسب ارایه میده درحالی که اپل فقط پول برندشو میخوره .
      حرف من این بوَد یک کلام زنده باد تا ابد مایکروسافت

  2. قاسم

    من منتظرم ببینم سرفیس جدید چجوریه
    چون اپل که گند زده با این کاراش
    این همه منتظر مک بوک های جدید بودیم الان میگن هنوز هم تاچ نشه صفحه نمایش و فقط کلیدای اف ۱ تا ۱۲ رو بجاش یک صفحه لمسی گذاشته از اونطرف کل پورت های روش شده usb-c و تاندربولت ۳ همین یعنی واقعا موندم این دیگه چجور رفتاریه و با خودش چی فکر میکنه این اپل
    شاید سرفیس بوک جدید اون مشکل فضای خالی بین صفحه و کیبورد و برطرف کنه و یچیز حسابی و زیبا تولید کنه که ما هم از این بلاتکلیفی در بیایم بلاخره
    من از اسباب بازیهای بقیه شرکت ها اصلا خوشم نمیاد فعلا امیدمون به همین سرفیس جدید است

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه