مایکروسافت Red Dead 2 را روی مدل جدید ایکس‌باکس وان نشان خواهد داد

۷ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزارشی که تازه منتشر شده است، مایکروسافت می‌خواهد برای نمایش قدرت مدل ارتقا یافته‌ی کنسول ایکس‌باکس وان، به دو بازی «فورتزا موتوراسپرت ۷» و «رستگاری سرخپوست مرده ۲» یا همان Red Dead Redemption 2 روی بیاورد.

خبرگزاری Windows Central توانسته است به اطلاعات مربوط به مارکتینگ و تبلیغ ایکس‌باکس اسکورپیو دست پیدا کند و طبق منابع این سایت، مایکروسافت به فورتزا موتوراسپرت ۷ به عوان بازی اصلی برای نمایش Project Scorpio نگاه می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، فورتزا ۷ روی Project Scorpio با وضوح تصویر ۴K واقعی اجرا می‌شود.

در کنار فورتزا، مایکروسافت دو بازی دیگر هم از ساخته‌های خودش را برای نمایش قدرت ایکس‌باکس اسکورپیو در نظر گرفته است: State of Decay 2 و Crackdown 3.

ProjectScorptio

بازی‌هایی که ساخته‌ی مایکروسافت نیستند شامل شماره‌ی بعدی Call of Duty، Madden، FIFA و Star Wars: Battlefront 2 می‌شوند.

قسمت دوم بازی Red Dead Redemption در مهر ماه سال گذشته برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان رونمایی شده بود. با اینکه شرکت بازی‌سازی «راک‌استار گیمز» با پلی‌استیشن برای عرضه‌ی زودتر محتوای دانلودی قرارداد دارد،‌ به نظر می‌رسد که مایکروسافت بخواهد از این بازی، که یکی از مهم‌ترین عناوین سال جاری است، برای نمایش مدل ارتقا یافته‌ی ایکس‌باکس وان استفاده کند.

تا کنفرانس مایکروسافت و رونمایی کنسول Project Scorpio صبر خواهیم کرد.

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه