«مایکل بی» قسمت پنجم Transformers را می‌سازد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اگر از طرفداران پروپاقرص فیلم‌های ژانر اکشن باشید، حتما نام مجموعه فیلم‌های «تبدیل شوندگان» (Transformers) به گوش‌تان خورده است. این مجموعه فیلم‌ها که تا کنون چهار قسمت از آن ساخته شده است، به ربات‌های غول‌پیکری می‌پردازد که در دو جبهه‌ی خیر و شر با هم به مبارزه می‌پردازند. اصلی‌ترین مکانیک این ربات‌های جذاب هم امکان تبدیل شدن آن‌ها به انواع و اقسام اتومبیل‌های مختلف از کامیون گرفته تا ماشین‌های اسپورت است.

کارگردان هر چهار قسمت این مجموعه هم «مایکل بی» (Michael Bay)، فیلم ساز و تهیه‌کننده‌ی مطرح آمریکایی بوده که پیش از این در ژانر اکشن آثار بزرگ و به‌نامی ساخته است. از جمله فیلم‌هایی که مایکل بی در آن‌ها در نقش کارگردان حاضر شده است می‌توان به «صخره» (The Rock) محصول سال ۱۹۹۶، «پرل هاربر» (Pearl Harbor) محصول سال ۲۰۰۱ و «جزیره» (The Island) محصول سال ۲۰۰۵ اشاره کرد. مایکل بی در فیلم‌های متعددی در نقش تهیه‌کننده هم حاضر شده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به Teenage Mutant Ninja Turtles محصول همین سال گذشته‌ی میلادی اشاره کرد که مورد توجه تعداد بسیار زیادی از سینمادوستان و کارشناسان سینمایی هم قرار گرفت.

Transformers2

در حالی که تصور می‌شود مایکل بی دیگر قصد ندارد در نقش کارگردان وظیفه‌ی تهیه و تولید قسمت جدیدی از مجموعه‌ فیلم‌های Transformers را برعهده بگیرد، خودش در مصاحبه با مجله‌ی «رولینگ استون» این موضوع را رد کرد. البته مایکل بی در همین مصاحبه تاکید کرد ساخت قسمت پنجم Transformers، آخرین فعالیت او روی این مجموعه فیلم‌ها به‌عنوان کارگردان خواهد بود. او در جریان همین مصاحبه تایید کرد که برای قسمت دوم فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles هم برنامه‌هایی در سر دارد که می‌تواند برای طرفداران این عنوان حسابی جذاب و هیجان‌انگیز باشد. بی در جریان این مصاحبه تایید کرد که برای ساخت شخصیت‌های فیلم از بازخوردهای سینمادوستان و طرفداران فیلم حسابی استفاده کرده است و حداقل یکی از شخصیت‌های منفی Teenage Mutant Ninja Turtles 2 را با توجه به درخواست‌ طرفداران طراحی خواهند کرد.

هنوز تاریخ اکران و عنوان دقیق قسمت پنجم از مجموعه فیلم‌های Transformers مشخص نشده است. اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است فیلم تا سال ۲۰۱۷ میلادی روی پرده برود. مایکل بی یک سال اخیر را مشغول کار روی فیلم سینمایی «۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی» (۱۳Hours: The Secret Soldiers of Benghazi) بوده. فیلم جدید بی به ماجراهای حمله به سفارت آمریکا در کشور لیبی و شهر بنغازی می‌پردازد. این حمله که در سال ۲۰۱۲ میلادی ترتیب داده شد، منجر به کشته شدن سفیر وقت آمریکا و چندین نفر دیگر شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جدیدترین فیلم مایکل بی قرار است تا یک هفته دیگر برنامه‌ی اکران‌اش را آغاز کند.

منبع: DigitalTrends

CES_2016_Slider_Final

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar اپل

    ساخت اپلیکشین عالی هست براى دیجی کالا مگ

  2. Avatar اپل

    بله واقعا ایده ى خوبی هست اگه اجرا بشه

  3. Avatar مرتضی

    سلام،
    لطفا یه اپلیکشن جامع برای بخش دیجی مگ بسازین که نیاز نباشه همش وارد مرور گر بشیم و قابلیت افلاین هم داشته باشه،
    فکر میکنم استقبال خیلی خوبی هم ازش بشه .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه