مجله‌ی چاپی دیجی‌کالا (شماره‌ی دوم)

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این شماره، ویژه‌نامه‌ی نو‌روزی مجله‌ی چاپی دیجی‌کالا است.

صفحات آغازین این شماره پرونده‌ای است که به مناسبت سال نو در صفحه‌های «نوروز» می‌خوانید. در این پرونده چند مقاله‌های خواندنی درباره‌ی چگونگی تحویل سال، کاشتن سبزه‌هایی به غیر از دانه‌ی گندم و خرید یا نخریدن ماهی قرمز می‌خوانید.

در ادامه‌ی این پرونده در صفحه‌های «راهنما»، در بخش «روی میز» سفره‌ی هفت‌سینی برای‌تان چیده‌شده که می‌توانید هر کدام از کالاهایش را در سایت دیجی‌کالا سفارش دهید.

در بخش «استایل» منویی از محصولات موجود در سایت دیجی‌کالا برای ظاهر اسپورت زنانه پیدا می‌کنید. در این شماره مطلبی درباره‌ی طرح «۷ روز ضمانت بازگشت» محصولات خریداری شده از دیجی‌کالا می‌خوانید؛ هفت روزی که دیجی‌کالا تضمین می‌کند در شرایطی که کالا اشکال فنی داشته باشد، ظاهر فیزیکی‌اش با اطلاعات موجود در سایت متفاوت باشد، در زمان حمل و نقل آسیب دیده باشد و حتی مشتری از خریدش پشیمان شده باشد، کالا را پس بگیرد و هزینه‌ی خرید را به مشتری برگرداند.

Main6

علاوه بر این مطالب در این شماره با رسته‌ی «فرش» و مشخصات بیش از ۱۰۰ کالای مختلف در فروشگاه آن‌لاین دیجی‌کالا آشنا می‌شوید.

در ادامه می‌توانید بخشی از مطالب این شماره را به تفصیل مطالعه کنید. هم‌چنین در انتهای این مطلب لینک دانلود کل شماره‌ی ۲ مجله‌ی چاپی دیجی‌کالا برای استفاده‌ی شما خواننده‌های عزیز درنظر گرفته شده است:

Magazine_Digikala

Magazine_Downlaod_Icon2

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar payam dehnabi

    با سلام و خسته نباشید … لینک دانلود مجله شماره ۲ کار نمیکند . لطفاً رسیدگی فرمائید .

    با تشکر

  2. Avatar پویا

    سلام
    پس لینک دانلود کجاست؟
    روی عکس کلیک می کنم همین صفحه باز میشه!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه