محافظان کهکشان، بازی بعدی سازندگان Deus Ex

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته‌ی گذشته، شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس خبر از همکاری تازه‌ای با شرکت مارول داد. طبق این همکاری، قرار است در طی چند سال آینده، اسکوئر انیکس بازی‌های متعددی بر اساس مجموعه‌های مارول بسازد. اولین بازی رونمایی شده، عنوانی بر اساس سری «انتقام جویان» یا همان The Avengers بود؛ بازی‌ای که توسط استودیوی «کریستال داینامیکس» ساخته می‌شود. طبق شایعات جدید، بازی دوم مارول و اسکوئر انیکس، «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) خواهد بود.

منابعی اخیر به چند وب‌سایت خبری گفته‌اند که فروش پایین بازی Deus Ex: Mankind Divided اسکوئر انیکس را مجبور کرده است تا این مجموعه را فعلا به کنار بگذارد. اسکوئر انیکس و استودیوی بازی‌سازی Eidos Montreal، هزینه‌های زیادی برای ساخت Mankind Divided صرف کرده بودند و ساخت بازی هم پنج سال طول کشیده بود. با این حال، اسکوئر انیکس گفته است فقط در صورتی به مجموعه‌ی Deus Ex برمی‌گردد که بازی Mankind Divided به سوددهی برسد.

آن طور که بر اساس شایعات شنیده‌ایم، استودیوی بازی‌سازی Eidos Montreal در حال حاضر مشغول ساخت قسمت بعدی مجموعه بازی‌های توم ریدر است و این بازی، Shadow of the Tomb Raider نام گرفته. ظاهرا ساخت بازی محافظان کهکشان در مراحل اولیه قرار دارد و فعلا استودیوی Eidos Montreal مشغول ساخت توم ریدر بعدی است.

با اطمینان می‌توانیم بگوییم که قرار نیست به این زودی‌ها درباره‌ی بازی محافاظان کهکشان بشنویم. اسکوئر انیکس که چند روز پیش از بازی Avengers رونمایی کرد، گفت که تا سال ۲۰۱۸ حتی درباره‌ی پروژه‌هایی که با مارول می‌سازند، صحبت هم نخواهد کرد.

قسمت دوم فیلم محافظان کهکشان قرار است در تابستان با نام Guardians of the Galaxy Vol. 2 اکران شود. استودیوی بازی‌سازی تل‌تیل (Telltale) هم یک بازی اپیزودیک از روی این مجموعه‌ی قهرمانی خواهد ساخت و در سال جاری میلادی وارد بازار خواهد کرد.

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه