محبوب‌ترین قسمت Call of Duty تا سه روز دیگر به PS4 می‌آید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شماره‌ی جدید مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» یا همان Call of Duty، چندان از سوی مخاطبان و بازی‌کننده‌ها مورد توجه قرار نگرفته است. شرکت بازی‌سازی اکتیویژن هم که از این موضوع خبر دارد، تصمیم گرفته تا در بسته‌ی ویژه‌ی Call of Duty: Infinite Warfare، بازسازی معروف‌ترین و محبوب‌ترین قسمت این مجموعه را جای دهد. «ندای وظیفه ۴» قرار است کاملا بازسازی شود و در بسته‌ی ویژه‌ی Infinite Warfare قرار بگیرد.

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty 4: Modern Warfare در روز چهارم نوامبر، به همراه Infinite Warfare عرضه خواهد شد.

کسانی که بازی Call of Duty: Infinite Warfare را روی کنسول پلی‌استیشن۴ پیش‌خرید کرده باشند می‌توانند در روز پنجم اکتبر، یعنی سه روز دیگر، بخش داستانی بازی را دانلود و بازی کنند. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty 4: Modern Warfare هم بخش داستانی و هم بخش چند نفره را در خود جای خواهد داد و در روز چهارم نوامبر، به همراه Infinite Warfare عرضه خواهد شد.

cod4remaster

به مناسبت عرضه‌ی بخش داستانی بازسازی Modern Warfare، استودیوی بازی‌سازی «اینفینیتی وارد»، تریلر جدیدی از این بخش منتشر کرده است. این تریلر، بخش‌هایی که از جنگاورین نوین به خاطر داریم را به خوبی نشان‌مان می‌دهد. می‌توانیم در تریلر ببینیم که بازی از نظر گرافیکی،‌ پیشرفت‌های بسیاری داشته است.

می‌توانید تریلر بخش داستانی بازسازی Call of Duty: Modern Warfare را در ادامه ببینید. این بازی برای پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

‌‌‌‌‌

منبع: AllGamesDelta

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar hoseinn

    یه مرحلش رو نمیشه اصلا رد کرد اینقد سخته

  2. Avatar محمد قاسمی

    فقط بتل۱

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه