محبوب‌ترین گوشی‌های بازار (۲۴ بهمن)

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

رقابت در دنیای دیجیتال و جذب مخاطبان بیشتر پای هر شرکت بزرگ و کوچکی را به این دنیا باز کرده است. تولید گوشی‌های موبایل رونق گرفته و شرکت‌های قدیمی و نوپا تمامی امکانات خود را در به دست گرفتن بخش عمده بازار به کار گرفته‌اند. در چند سال اخیر شاهد تولید محصولاتی با تنوع و کارایی متفاوت بودیم که هر یک قشر خاصی از جامعه را هدف رفتند. حال که گوشی موبایل به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی افراد بدل شده و تصور زندگی بدون این محصول پرکاربرد برای برخی محال به نظر می‌رسد فرصت مناسبی فراهم شده که شرکت‌های فعال در این عرصه با تولیدات متنوع خود گوی سبقت را ازیکدیگر بربایند.

اشتیاق افراد در استفاده از گوشی موبایل ما را بر آن داشت تا سری به پربازدیدترین کالاهای موجود در دیجی کالا بزنیم. شاید عجیب نباشد که بدانید در میان  ۵ گوشی پربازدید دیجی کالا برندهایی همچون اپل، سامسونگ و هوآوی به چشم می‌خورند که در واقع هریک قطب بزرگی در بازار بزرگ موبایل محسوب می‌شوند. در ادامه نگاهی اجمالی به ۵ گوشی موبایل پربازدید دیجی‌کالا خواهیم انداخت.

 

اپل آیفون X

اپل، یکی از شرکت‌هایی که همواره پای ثابت رقابت در تولید گوشی موبایل بوده، همچنان از دید اکثر مردم، جذاب‌ترین محصولات را می‌سازد. این شرکت در سال گذشته چند محصول با مشخصات و قیمت متفاوت در اختیار کاربران قرار داده است. آیفون X با بهره بردن از اوج خلاقیت و تکنولوژی اپل، نماینده تمام‌قد این شرکت در هر رقابتی است و حضور آن در میان ۵ گوشی پربازدید دیجی‌کالا چندان دور از ذهن نیست. آیفون X به عنوان اولین گوشی پربازدید دیجی کالا از مشخصاتی بهره برده که می‌تواند رقیبی جدی برای محصولات ال‌جی، سامسونگ و هوآوی باشد. نمایشگر ۵.۸ اینچی با فناوری سوپر رتینا، حسگر تشخیص چهره، سخت‌افزار قدرتمند و بدنه‌ای لوکس و ضدآب، آیفون X را در دسته محصولات خواستنی بازار قرار داده است. اپل در ساخت این گوشی از هیچ تلاشی مضایغه نکرده و برای محصول بی‌نظریش دو دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی هم در نظر گرفته است.

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی

 

هوآوی Mate 10 lite

هوآوی، شرکت چینی همیشه حاضر و فعال در عرصه تولید موبایل، توانسته با تولید Mate 10 lite رقیبان زیادی را به چالش بکشد. این محصول که نسخه ارزان‌قیمت Mate 10 محسوب می‌شود با هدف رقابت با محصولات میان‌رده بزرگانی همچون سامسونگ تولید و روانه بازار شده است. ۴ گیگابایت رم، بدنه‌ جمع‌وجور با وجود نمایشگر بزرگ، سخت‌افزار قدرتمند و ۴ دوربین از ویژگی‌های محصول جدید شرکت چینی هوآوی هستند. هوآوی چند سالی است که فعالیت خود را در بازار موبایل و تبلت آغاز کرده و توانسته در این مدت کوتاه در مقایسه با سایر رقیبان موفقیت زیادی کسب کند. حضور Mate 10 lite در میان ۵ گوشی پربازدید دیجی کالا می‌تواند نشانه‌ای ازموفقیت این شرکت چینی در بازار ایران باشد.

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی

 

سامسونگ گلکسی S8

حضور دومین محصول سامسونگ در لیست ۵ گوشی پربازدید دیجی‌کالا گواهی بر موفقیت محصولات تولید شده توسط این شرکت است. گلکسی اس ۸ که در اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی شد در دو نسخه کوچک (اس ۸) و بزرگ (اس ۸ پلاس) در اختیار کاربران قرار گرفت. اس ۸ با نمایشگری عریض و بسیار باکیفیت توانایی فوق‌العاده‌ای در جلب نظر مخاطبان داشت. به نظر می‌رسد با گذشت حدود چند ماه از تولید و عرضه این محصول و حضور آن در جمع ۵ گوشی پربازدید دیجی کالا هنوز هم از محبوبیت آن کاسته نشده باشد. اگر می‌خواهید محصولی با مشخصات یک پرچمدار واقعی داشته باشید و هزینه‌ کمتری صرف کنید گلکسی اس ۸ می‌تواند بهترین گزینه انتخاب پیش رویتان باشد.

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی

 

سامسونگ گلکسی Note 8

اپل و سامسونگ هریک طرفدارانی دارند که محصولات برند محبوبشان را با هر عیب و نقصی به محصولات رقیب ترجیح می‌دهند. اگر از طرفداران پر و پا قرص سامسونگ و محصولات این شرکت هستید حتما می‌دانید سامسونگ هم یکی از شرکت‌های بسیار فعال بازار موبایل و تبلت بوده و سال گذشته محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است. رتبه چهارم گوشی‌های پربازدید دیجی کالا و رتبه دوم محصولات سامسونگ را گلکسی نوت ۸ به خود اختصاص داده که از زبان طراحی گوشی‌های جدید سامسونگ بهره برده است. گلکسی نوت ۸ محصولی خوش‌ساخت با نمایشگری خیره‌کننده است که می‌تواند یکی از برترین‌های بازار موبایل به شمار آید. برخورداری از قلم S Pen، بدنه فلزی با پوشش گوریلا گلس در پشت و جلو، نمایشگر ۶.۳ اینچی با تراکم پیکسلی بالا و سخت‌افزار قدرتمند بر پایه تراشه هشت هسته‌ای از امکانات گلکسی نوت ۸ هستند که می‌توان آن‌ها را به عنوان مشخصات درخور توجه این گوشی موبایل نام برد.

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی

 

سامسونگ گلکسی A7 2017

گوشی‌های سری A سامسونگ از همان ابتدای تولید، یک سر و گردن بالاتر از گوشی‌های میان‌رده بازار بودند. برخورداری از ظاهری لوکس در کنار مشخصات فنی مناسب دلیل اصلی برتری محصولات این سری و محبوبیت آن‌ها میان کاربران است. دریافت رتبه پنجم پربازدیدهای دیجی‌کالا توسط A7 2017 دلیل محم دیگری برای محبوبیت محصولات سری A سامسونگ محسوب می‌شود. سامسونگ که در تولید گوشی‌های میان‌رده تبحر خاصی دارد، در ساخت گلکسی A7 2017 از ترکیب شیشه و فلز استفاده کرده که در بسیاری از محصولات بالا‌رده و پرچمدار این شرکت شاهد آن هستیم. در کنار این بدنه زیبا و ضد آب امکاناتی همچون پردازنده قدرتمند، نمایشگر ۵.۷ اینچی سوپر آمولد و دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسل هم تعبیه شده‌اند که کارایی A7 2017 را دو چندان می‌کنند.

 

خرید اینترنتی لوازم آرایشی

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه