محصولات جدید اپل به‌زودی معرفی می‌شوند

۱۸ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیپد

به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد مدل جدیدی از آیپد، آیفون و مک‌بوک را در فروردین ماه معرفی کند. شرکت اپل در طول چند سال گذشته همیشه کنفرانسی را در فروردین ماه برگزار کرده که و در آن‌ها از محصولات جدیدش رونمایی کرده است.

براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده شرکت اپل قصد دارد مدل جدیدی از آیپد، آیفون و شاید مک‌بوک را معرفی کند.  انتظار می‌رود که گوشی آیفون همان آیفون SE 2 باشد و تبلت‌های جدید اپل هم به سنسور FACE ID یا تشخیص چهره مجهز شده باشند.

گفته شده یک آیپد ۹.۷ اینچی ارزان قیمت عرفی می‌شود و که میزان حافظه داخلی آن با مدل سال گذشته متفاوت است. همچنین گفته شده که مک‌بوک‌های جدید با تغییرات بزرگی در مقایسه با مدل سال گذشته همراه نیستند. بعید نیست که شرکت اپل یک مک‌بوک ۱۳ اینچی در دست ساخت داشته باشد که جایگزین مک‌بوک ایر شود.

برای اینکه ببنیم شرکت اپل چه محصولات جدیدی را معرفی می‌کند، باید تا چند ماه دیگر صبر کنیم.

منبع: digitimes

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. samira

    سلام
    فک نمیکنم اپل دیگه بخواد گوشی معرفی بکنه چون گوشی آیفون ایکس بی نظیره و رقیب نخواهدداشت و حداقل تا دو سال دیگه بویی نمیاد از معرفی سری جدید آیفون

    من این گوشی فوق العاده رو خریداری کردم البته از سایت وسنا چون قیمت هاش خوب بود ولی مثل دیجی زود نمی فرستن
    در ارسال تاخیر دارن در کل از خریدم از این سایت راضی هستم و و پیشنهاد وسنا رو به همه جا میدم امیدوارم یک روزی دیجی هم قیمت هاش رو بشکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه