محیط‌های زیبای بسته‌ی الحاقی Horizon: Zero Dawn را ببینید

۲۲ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی «گوریلا گیمز» و سونی، تریلر جدیدی از بسته‌ی الحاقی بازی Horizon: Zero Dawn منتشر کرده‌اند. این تریلر جدید، محیط‌هایی که قرار است طبق بسته‌ی الحاقی The Frozen Wilds به بازی اضافه شود را به تصویر می‌کشد؛ محیط‌هایی که نه تنها متنوع، بلکه بسیار زیبا هستند.

بسته‌ی الحاقی The Frozen Wilds قرار است با قیمت ۱۹.۹۹ دلار و در روز ۷ نوامبر عرضه شود.

قرار است بسته‌ی الحاقی The Frozen Wilds دریاچه‌های یخ‌زده، غارهای یخ، کمپ‌های تازه و بخش‌های دیگری را به بازی اضافه کند. درست همانطور که از Horizon: Zero Dawn انتظار داریم، این محیط‌ها هم‌چنین از نظر طراحی و گرافیکی بسیار زیبا هستند و توانایی سازندگان بازی را نشان می‌دهد.

بسته‌ی الحاقی The Frozen Wilds قرار است با قیمت ۱۹.۹۹ دلار و در روز ۷ نوامبر عرضه شود. اگر هنوز بازی Horizon: Zero Dawn را تهیه نکرده‌اید، می‌توانید یک ماه بعد بسته‌ای به اسم Horizon: Zero Dawn Complete Edition را تهیه کنید که بازی اصلی و بسته‌ی الحاقی را در خودش جای داده است. این نسخه‌ی کامل در روز ۶ دسامبر به صورت فیزیکی و دیجیتال عرضه می‌شود.

بازی Horizon: Zero Dawn این ظرفیت را دارد تا به یکی از بهترین بازی‌های سال تبدیل شود. می‌توانید در ادامه، تریلر منتشر شده از این بسته‌ی الحاقی را ببینید. اگر می‌خواهید از داستان بسته‌ی الحاقی The Frozen Wilds بیشتر بدانید، بد نیست نگاهی به تریلر دیگر آن بیاندازید که در کنفرانس E3 2017 سونی منتشر شد.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه