مدل‌های جدیدی از سامسونگ گلکسی S8 و ال‌جی G6 در راه است

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل، سامسونگ، ال‌جی؛ سه ضلع مثلث تکنولوژی هستند که هرساله تلاش می‌کنند با معرفی پرچم‌دار جدید، هیجان‌انگیز و متفاوت، بازار را تحت تاثیر قرار دهند.

جدیدترین شایعه‌ها حاکی از عرضه مدل‌های جدید از گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ گلکسی S8 و ال‌جی G6 است. این اقدام در جهت رقابت هرچه بیشتر با محصول آینده اپل یعنی آیفون ۸ صورت می‌گیرد.

مثلا گفته می‌شود که سامسونگ، پرچم‌دار S8 را در قالب رنگی به اسم “Rose Gold” روانه بازار می‌کند. هم‌چنین شنیده شده که ال‌جی مدل G6 خود را در انواع ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایتی به زودی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین دور از ذهن نیست که این اقدامات درست چند ماه قبل از عرضه محصول جدید اپل صورت می‌گیرد تا راه را برای اپل کمی سخت کنند.

از طرفی اپل هم قصد دارد تیراژ مدل آیفون ۸ را نسبت به قبل بیشتر کند. به همین دلیل، این احتمال وجود دارد که آیفون ۸، فروش بیشتری حتی نسبت به آیفون ۶ اس را تجربه کند.

شکی نیست که شرکت اپل به واسطه استقبال از نوآوری و خلاقیت در مسیری قدم گذاشته که الهام‌بخش دیگر شرکت‌های بزرگ و کوچک شده؛ از طراحی‌ گرفته تا فناوری‌های مشابه. حالا خبر عرضه مدل‌های جدید و احتمالی از دو شرکت ال‌جی و سامسونگ، در راستای رقابتی جدی و سنگین با اپل صورت می‌گیرد تا با اقداماتی مشابه این شرکت آمریکایی مثل عرضه گوشی در طیف گسترده از حافظه داخلی و معرفی رنگی خاص برای پرچم‌دار خود، نگاه‌ها را بیشتر به سوی خود جلب کنند.

منبع: Ubergizmo
telegram_ad2_1
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه