[TGS 2016] مدل‌های جدید PlayStation Vita معرفی شدند؛ فقط در ژاپن

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که اصلا انتظار چنین چیزی را نداشتیم، شرکت سونی امروز در نمایشگاه TGS 2016 از مدل‌های جدید کنسول دستی «پلی‌استیشن ویتا» (PlayStation Vita) رونمایی کرد. این کنسول‌های جدید با قیمت ۱۸۹۸۰ ین از تاریخ ۱۱ آذر ماه (۱ دسامبر) فقط در کشور ژاپن عرضه می‌شوند. مدل‌های جدید پلی‌استیشن ویتا در رنگ‌های نقره‌ای و قرمز راهی بازار می‌شوند. در ادامه می‌توانید ویدیویی که سونی برای معرفی این کنسول‌های دستی جدید منتشر کرده را مشاهده کنید:

کنسول پلی‌استیشن ویتا در طول چند سال گذشته عملکرد موفقی نداشته و حتی بازی‌های خاصی هم برای آن منتشر نشده‌اند. استقبال از این کنسول دستی کم بوده و این در حالی است که کنسول ۳DS شرکت نینتندو با فروش بسیار بالایی مواجه شده است. البته شرایط PlayStation Vita در کشور ژاپن اندکی بهتر از سایر نقاط دنیا است و به همین دلیل سونی چند بازی برای این کنسول تنها در ژاپن معرفی کرد و مدل‌های جدید آن هم فقط در این کشور راهی بازار می‌شوند.

کنسول ویتا از نظر سخت افزاری بسیار بهتر است کنسول ۳DS شرکت نینتندو به حساب می‌آید و گرافیک بازی‌های آن می‌توانند تجربه‌ی یک بازی عرضه شده برای کنسول‌‌های خانگی را روی یک کنسول دستی به ارمغان بیاورند.

منبع: Gematsu

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ماني

    زبانش رو میشه انگلیسی کرد ؟

  2. Avatar مانى

    تا عید وارد ایران میشه ؟

  3. Avatar سام

    چه فرق و تغییراتی داره؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه