مدل بین‌المللی گلکسی A9 Pro یک قدم دیگر به عرضه نزدیک شد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی پیش مشخص شد سامسونگ قصد دارد گوشی جدیدی با شماره مدل SM-A910F را راهی بازار کند. این گوشی مدل بین المللی گوشی گلکسی A9 Pro بود که در ماه فروردین به بازار وارد شد.

در این مدت خبرهای مختلفی درباره مجوزهایی که این گوشی در حال دریافت آن است و روند رسیدن آن به بازار منتشر شد. چندی پیش بود که مدل بین المللی A9 Pro موفق شد مجوز سازمان WiFi Alliance را در زمینه استانداردهای Wi-Fi به دست آورد. همچنین از سازمان Bluetooth Special Interest Group  که در حوزه استانداردها و مجوزهای بلوتوث فعالیت می‌کند هم مجوز دریافت کرد. حال خبر دیگری منتشر شده که بیان می‌کند این گوشی از یک مانع دیگر یعنی کمیسیون ارتباطات فدرال در ایالات متحده آمریکا هم عبور کرده و در واقع توانسته از این سازمان هم مجوز کسب کند. گرفتن چنین مجوزی نشان دهنده این نکته است که به احتمال زیاد عرضه این گوشی به بازار خیلی زود اتفاق می‌افتد. با این حال هنوز هیچ چارچوب زمانی یا تاریخ دقیقی معرفی نشده است.

در عین حال هنوز نمی‌دانیم که این گوشی چه قیمتی دارد و در بازار کدام کشورها عرضه خواهد شد. با این وجود به احتمال بسیار زیاد بازار کشورهای اروپایی از جمله بازارهایی خواهند بود که این گوشی در آنها عرضه می‌شد.

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Aryobarzan

    البته یکم ک نه زیادطول میکشه……

  2. Avatar Aryobarzan

    جدیدا سایت یکم کندشده. وقتی اخبارروبازمیکنیم یکم طول میکشه تا باز شه لطفاپیگیری کنید.ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه