مدل جدیدتر نکسوس ۶P در راه است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

شایعات درباره‌ی ساخت مدل جدیدتر گوشی نکسوس ۶P زیاد است. حتی به نظر می‌رسد که هواوی نسل جدید این گوشی را بدون نام نکسوس عرضه می‌کند. امروز مشخص شده که ۶P جدید دو مدل دارد که با شماره مدل‌های H1622 و H710VL شناخته می‌شوند. لازم به ذکر است که گوشی نکسوس ۶P با شماره مدل‌های H1511 و H1512 راهی بازار شده بود. این‌که گوشی‌های جدید هواوی نکسوس‌های بعدی این شرکت خواهند بود یا به شکل مستقل راهی بازار می‌شوند، هنوز مشخص نشده است. در گزارش‌های مختلف گفته شده که شرکت HTC هم قصد دارد دو نکسوس جدید راهی بازار کند و امروز هم اطلاعات یکی از آن‌ها به بیرون درز کرده بود.

به احتمال زیاد شرکت هواوی نسل جدید گوشی نکسوس ۶P را در دو مدل راهی بازار می‌کند.

از آذر ماه سال گذشته شایعات درباره‌ی ساخت نسل جدید گوشی نکسوس ۶P منتشر شده بود. حتی ماه گذشته یکی از مسئولان هواوی گفته بود که این شرکت در سال ۲۰۱۶ هم نکسوس خواهد داشت. البته امروز تصویری از پشت یک محصول جدید هواوی منتشر شده که به احتمال زیاد مربوط به مدل جدید نکسوس ۶P می‌شود. این گوشی برای دریافت مجوزهای مختلف به سازمان FCC کشور آمریکا ارسال شده است.

‌‌‌‌‌

Back-of-of-H1622-and-H710VL

در اطلاعاتی که از طرف سازمان FCC منتشر شده هر دو مدل H1622 و H710VL‌ از پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کنند. همچنین خروجی ۳.۵ میلی‌متری صدا برای آن‌ها در نظر گرفته شده و از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند.

عرضه‌ی نکسوس‌های جدید توسط دو شرکت مختلف چیز عجیبی نیست؛ اما تا این لحظه بیش از دو نکسوس در یک سال راهی بازار نشده است. نکسوس‌های جدید در مهر ماه معرفی خواهند شد و به احتمال زیاد بیش از دو دستگاه خواهند بود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از نکسوس ۶P جدید را ببینید:

منبع: TimesNews

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar shahab

    این هواوی نمیخاد یه طراحی جدید استفاده کنه؟این طراحی شبیه خیلی گوشی های آنر دیگه س مثل ۵x

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه