آیا مدل جدیدی از گوشی ال‌جی V30 در راه است؟

۲ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی ال‌جی V30

براساس اطلاعات منتشر شده به احتمال زیاد شرکت ال‌جی در حال ساخت مدل جدیدی از گوشی ال‌جی V30 است. خبرگزاری‌های کشور کره جنوبی به این موضوع اشاره کرده‌اند که مدل جدید گوشی V30 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد این گوشی V30+ α نام دارد. همچنین گفته شده که این مدل جدید به هوش مصنوعی بهتری مجهز شده است. به احتمال زیاد ال‌جی در حوزه هوش مصنوعی با گوگل همکاری کرده تا بتواند دستیار صوتی گوگل اسیستنت را روی محصول خودش قرار دهد.

شرکت ال‌جی چند ماه پیش تغییرات زیادی را در قسمت موبایل خودش ایجاد کرد. همین موضوع باعث شده که خبرهای مختلفی درباره تغییر استراتژی این شرکت در حوزه موبایل منتشر شود. این شرکت هر ساله پرچم‌دارهای جدیدش را با سری G در نمایشگاه MWC معرفی می‌کرد. اما به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد سری جدیدی را به عنوان گوشی‌های پرچم‌دار خودش معرفی کند. حتی یکسری از شایعات می‌گویند که طراحی گوشی G7 پس از چند ماه ساخت از ابتدا شروع شده است. به همین دلیل انتظار می‌رود که معرفی این گوشی کمی دیرتر از انتظار باشد.

گوشی ال‌جی V30 جدیدترین پرچم‌دار شرکت ال‌جی به حساب می‌آید که به نظر می‌رسد به موفقیت زیادی دست پیدا نکرده است. حالا باید ببینیم که ال‌جی در سال ۲۰۱۸ چه سیاستی را دنبال می‌کند.

منبع: koreaherald

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امین

    همون نسخه اول ش هنوز اینجا نیست
    چرا چیزی نمینویسین در موردش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه