مدل جدید هدست واقعیت مجازی PlayStation VR معرفی شد

۱۱ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
New PlayStation VR

سونی خیلی بی سر و صدا مدل جدید هدست واقعیت مجازی PlayStation VR‌ را معرفی کرد. این هدست جدید به یکسری ویژگی جالب توجه مجهز شده است. هدست واقعیت مجازی PSVR نزدیک به یک سال است که راهی بازار شده؛ اما سونی تصمیم گرفته مدلی جدیدتر راهی بازار کند.

مدل جدید از نظر ظاهری کمی تغییر کرده و بهبود‌هایی در بدنه آن صورت گرفته است. همچنین مدل جدید هدست واقعیت مجازی PlayStation VR به هدفون داخلی هم مجهز شده و دیگر نیازی ندارید که به آن هدست متصل کنید. همچنین این محصول باریک‌تر طراحی شده و از سیم‌های کمتری برخوردار است.

بزرگ‌ترین تغییر هدست جدید در مقایسه با مدل قبلی پشتیبانی از ویژگی HDR است. در واقع مضامین واقعیت مجازی با کیفیت بهتری روی مدل جدید به نمایش در می‌آیند. سونی به این موضوع اشاره کرده که هدست جدید با تمام بازی‌هایی که قبلا برای PSVR عرضه شده سازگاری دارد  و بازی‌های جدید هم از هر دو مدل هدست پشتیبانی می‌کنند.

در حال حاضر مشخص شده که مدل جدید هدست واقعیت مجازی PlayStation VR در تاریخ ۱۴ اکتبر  (۲۲ مهر ماه) در ژاپن عرضه می‌شود.  حتی گفته شده این هدست با مدل جدیدی از کنترلرهای PS Move عرضه می‌شود که به پورت micro-USB مجهز شده‌اند.

منبع: VG247
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سیدحسین هاشمی رهق

    لطفا درباره بازیهای مبتنی بر VR مطلب بگذارید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه