مدل جدید پلی‌استیشن۴ ممکن است امسال عرضه شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزارش جدیدی که منتشر شده، ممکن است همین امسال مدل جدید پلی‌استیشن۴ عرضه شود؛ یعنی در حالی که سونی حتی حرفی از مدل جدید پلی‌استیشن۴ نزده، ممکن است زوتر از مدل جدید ایکس‌باکس وان کنسول‌اش را عرضه کند.

شنیده‌ایم که پلی‌استیشن جدید، قدرت کمتری از ایکس‌باکس وان جدید خواهد داشت.

منابع مختلفی به وب‌سایت یوروگیمر گفته‌اند که کنسول جدید سونی،‌ تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه می‌شود. در این گزارش آمده است: “هنوز نمی‌دانیم شرکت‌های مختلف بازی‌سازی چگونه می‌خواهند از این کنسول استفاده کنند یا اینکه آیا وضوح تصویر ۴K تمرکز اصلی آن است. با این حال، می‌توانیم مطمئن باشیم که مایکروسافت هم جدی مشغول بررسی سونی است و خودش را برای کنسول بعدی‌آش آماده می‌کند.”

«آندرو هاوس»، مدیرعامل Sony Interactive Entertainemnt اخیرا در مصاحبه‌ای وجود مدل جدیدی از پلی‌استیشن۴ را تایید کرد. با این حال آندرو هاوس گفت که نمی‌خواهند فعلا از این مدل جدید که به اسم رمز Neo شناخته می‌شود، صحبت کنند.

مایکروسافت در کنفرانس‌اش در نمایشگاه E3 2016 خبر از ساخت مدل جدیدی از ایکس‌باکس وان داد. این ایکس‌باکس جدید، طبق گفته‌ی مایکروسافت، قوی‌ترین کنسول بازی است که تا به حال ساخته شده. گزارش‌هایی که شنیده‌ایم می‌گویند که پلی‌استیشن جدید، قدرت کمتری از ایکس‌باکس وان جدید خواهد داشت.

اگر واقعا قرار است سونی امسال مدل جدیدی از کنسول پلی‌استیشن۴ عرضه کند، باید هر چه زودتر شروع به صحبت از آن کند. برای مثال، هدست واقعیت مجازی PlayStation VR که در مهر ماه عرضه می‌شود، مدت زیادی است که رونمایی و قیمت‌گذاری شده.

نمایشگاه‌های بازی مختلفی در پیش داریم. برای مثال تا یکی دو ماه دیگر، نمایشگاه گیمزکام آلمان برگزار می‌شود و در شهریور ماه هم شاهد برگزاری نمایشگاه بازی توکیو خواهیم بود. ممکن است سونی در یکی از این مراسم‌ها، کنسول جدیدش را معرفی کند.

فعلا تا انتشار اطلاعات بیشتر از کنسول PlayStation 4 Neo صبر می‌کنیم.

منبع: Gamespot

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه