مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که گلکسی S7 اج را در رنگ آبی راهی بازار می‌کند. همان رنگی که قبلا در انحصار گلکسی نوت ۷ بود. امروز این مدل جدید گلکسی S7 اج معرفی شد و کاربران را مجذوب خودش کرد.

گوشی گلکسی S7 اج آبی رنگ از چند روز دیگر به شکل کاملا رسمی راهی بازار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این مدل جذاب پرچم‌دار سامسونگ را خریداری کنند. در حال حاضر عرضه‌ی این تلفن همراه هوشمند در کشور‌های آسیایی تایید شده و به احتمال زیاد باید شاهد عرضه‌ی آن در منطقه‌های دیگر هم باشیم؛ البته سامسونگ درباره‌ی این موضوع چیزی نگفته است.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge را مشاهده کنید:

گوشی گلکسی S7 اج از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Super AMOLED با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌کند. این تلفن همراه هوشمند در برخی کشورها با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و در کشورهای دیگر هم با تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ راهی بازار شده است. ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی آن دیده می‌شود. البته پرچم‌دار سامسونگ از کارت حافظه‌ هم پشتیبانی می‌کند. باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن هم برای یک روز کاری نیاز کاربران را برطرف می‌کند. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آن هم یکی از بهترین تجربه‌های عکاسی موبایل را در اختیار کاربران می‌دهد.

منبع: SamMobile

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar (Ali)

    به به عجب چیزیه☺ایول سامسونگ

  2. Avatar هادی

    امکانش هست این مدل در دیجیکالا هم عرضه بشه ؟

  3. Avatar reza ch

    خیلی هم عالی 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه