مدل سه گیگابایتی GTX 1060 عرضه شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حدود یکی دو هفته‌ی پیش بود که از عرضه‌ی کارت گرافیک GTX 1060 خبر دادیم و شرکت انویدیا بی سر و صدا مدل جدیدی از این کارت را وارد بازار کرده است. در حال حاضر مدل سه گیگابایتی کارت GTX 1060 عرضه شده است. این کارت قرار است با سایر کارت‌های ۲۰۰ دلاری مثل RX 470 که ۱۸۰ دلار قیمت دارد و RX 480 که با قیمتی ۲۰۰ دلار عرضه شده، رقابت کند.

برای اولین بار نیست که مدل سه گیگابایتی کارت گرافیک GTX 1060 انویدیا را می‌بینیم. زمانی که این کارت وارد بازار شد، شرکت Zotac خودش مدلی کوچک با حافظه‌ی سه گیگابایت را از این کارت عرضه کرد. با این حال، انویدیا خودش مدل سه گیگابایتی و ارزان‌تر GTX 1060 را عرضه کرده. این مدل، برخلاف مدل اصلی که ۱۲۸۰ هسته‌ی CUDA دارد، ۱۱۵۲ هسته‌ی پردازشی CUDA را در خودش جای داده است.

GTX 1060 3 GB (1)

فرکانس پایه و فرکانس این کارت در حالت بوست، توسط خود شرکت‌ها تنظیم خواهد شد. برای مثال، مدل سه گیگابایت GTX 1060 که شرکت EVGA عرضه کرده، همان فرکانس پایه و فرکانس بوست مدل اصلی یعنی ۱۵۰۶ مگاهرتز و ۱۷۰۸ مگاهرتز را دارد. البته تعداد هسته‌های CUDA کمتر باعث شده تا ترافلاپس کارت از ۴.۴ به ۴ کاهش پیدا کند. این کارت هنوز همان گرمای تولیدی ۱۲۰ وات را دارد.

GTX 1060 3 GB (2)

مدل سه گیگابایتی GTX 1060 با قیمت پایه‌ی ۱۹۹ دلار عرضه می‌شوند. این کارت برای کسانی که می‌خواهند با وضوح تصویر Full HD و تنظیمات گرافیکی نزدیک به بیشترین حالت بازی کنند، بسیار مناسبت به نظر می‌رسد.

منبع: WCCFtech

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. حسین

    ببخشید چرا تو بخش فروشگاه دیجی کالا اصلاً کارت گرافیک های برند های معروف Gigabyte و EVGA و Zotac که هر سه از حرفه ای ترین برند های کارت گرافیک هستن هیچ وقت موجود نمیشن؟من شخصاً دوست ندارم از برند Asus حداقل تو زمینه کارت گرافیک استفاده کنم ممنون میشم این سه برندی که گفتم حداقل یکیش هم موجود کنید.بعدش لطفاً فقط کارت گرافیک های غول نیارید و کارت گرافیک های متوسطی مثل GTX 560 و GTX 750 Ti و… هم بیارید همه که پولشون نمیرسه GTX 960 یا GTX 1080 بخرن.

    1. محمودرضا

      به دلیل اینکه برند ایسوز گرانترین برند از هر چیپ گرافیکی است و ایرانی جماعت باید حسابی پول بدهد!
      متاسفانه دلار برای کارت گرافیک نزدیک۶۰۰۰تومان حساب می شود که به هیچ وجه عادلانه نیست! قیمت مصرف کننده GTX1060 3GB حدود ۲۰۰ دلار است که بایشتی بین۷۸۰ تا۸۲۰ هزار تومان در ایران به فروش برود ولی خود ایرانی ها به همدیگر رحم نمی کنند!
      من از بحث عمده فروشی قطعات کامپیوتری اطلاع دارم و به نظر من فروشندگان این مدل کالاها دارند در ایران جنایت می کنند! سود باید ۱۰ درصد باشد نه ۲۵۰ درصد!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه