مدل قوی‌تر نوکیا ۸ در راه است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدت زمان زیادی از معرفی و عرضه گوشی نوکیا ۸ نمی‌گذرد که به نظر می‌رسد مدل قوی‌تر این گوشی هم در راه است. مدل فعلی نوکیا ۸ به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده. حالا شایعه شده که  مدل قوی‌تر این تلفن همراه هوشمند ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. حتی مشخص شده مدل جدید در تاریخ ۲۰ اکتبر راهی بازار می‌شود.

چند وقت پیش مدل قوی‌تر گوشی نوکیا ۸ وارد سازمان FCC کشور آمریکا شد تا بتواند مجوزهای لازم جهت عرضه در بازار را دریافت کند.  به همین دلیل اصلا بعید نیست که این گوشی در کشورهای مختلف عرضه شود.

گوشی نوکیا ۸ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۶۹ یورو راهی بازار شد. به نظر می‌رسد که مدل جدید که سخت افزار قو‌ی‌تری هم دارد با قیمت بالای ۷۰۰ یورو در اختیار کاربران قرار میگیرد. رم و حافظه داخلی بیشتر می‌تواند تجربه کاربری بهتری را برای کاربران به همراه بیاورد.

گوشی نوکیا ۸ ضد اب است و بدنه فلزی دارد. صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل هم روی آن قرار گرفته است. این گوشی با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ راهی بازار می‌شود و دوربین دوتایی با لنز کارل‌زایس دارد. باتری ۳۰۹۰ میلی‌آمپر ساعتی هم دارد.

 

منبع: winfuture
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه