مدل مینی Google Home و اسپیکر بزرگ Google Home Max رونمایی شدند

۱۳ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

گوگل در مراسم امشب خود از مدل کوچک‌تر اسپیکر هوشمند خود به اسم Google Home Mini رونمایی کرد. این اسپیکر هوشمند که فقط ۴۹ دلار قیمت دارد، بسیار کوچک و زیبا طراحی شده و می‌تواند به کمک منشی هوشمند گوگل یعنی Google Assistant، به تمام نیازهای شما در خانه پاسخ دهد.

گوگل مدل کوچکتر اسپیکر خود را با این هدف نساخته است که با آن موسیقی گوش کنید، بلکه این اسپیکر هوشمند سوال پرسیدن و پاسخ شنیدن از منشی هوشمند گوگل را راحت می‌کند. می‌توان با استفاده از Google Home Mini با تمام دستگاه‌های مختلف دیگر در خانه، مثل اسپیکرهایی که از کروم‌کست پشتیبانی می‌کنند، ارتباط برقرار کرد؛ آن هم هر اسپیکری.

این اسپیکر بدنه‌ای کاملا از جنس پارچه دارد. گوگل می‌گوید که پارچه‌ی Google Home Mini را خودشان طراحی کرده و ساخته‌اند؛ طوری که حتی ساختار مولکولی آن را هم خودشان طراحی کرده‌اند. این پارچه با این هدف طراحی شده که نه تنها مقاوم و با دوام باشد، بلکه صدا را به خوبی از دو سمت انتقال دهد. این اسپیکر می‌تواند به صورت ۳۶۰ درجه صدا پخش کند.

اسپیکر هوشمند Google Home Mini قرار است در روز ۱۹ اکتبر یعنی ۲۷ مهر وارد بازار شود. این اسپیکر هوشمند را می‌توان در فروشگاه‌های هفت کشوری که Google Home از آن پشتیبانی می‌کند، خریداری کرد.

اسپیکر هوشمند گوگل در سه رنگ سفید، سیاه و قرمز عرضه می‌شود که گوگل به ترتیب آن‌ها را Chalk و Charcoal و Coral نام‌گذاری کرده است.

در کنار اسپیکر کوچک گوگل، این شرکت از یک اسپیکر بزرگ هم به اسم Google Home Max رونمایی کرد. این اسپیکر با هدف پخش موسیقی ساخته شده و به همین دلیل هم بسیار قوی است. این اسپیکر می‌تواند ۲۰ برابر قوی‌تر از Google Home موسیقی پخش کند و تمام خانه‌ی شما را به صورت هوشمند پوشش دهد؛ طوری که این اسپیکر بزرگ می‌تواند موقعیت خودش را در خانه متوجه شود و با توجه به این موقعیت، طوری صدا را پخش کند که کیفیت بالا بماند و صدا به همه‌ی نقاط برسد.

تمام سرویس‌های موسیقی از YouTube Music گرفته تا Spotify یا Google Play Music روی این اسپیکر بزرگ پشتیبانی می‌شوند و می‌توان حتی با استفاده از ورودی AUX یا بلوتوث دستگاه‌های مختلفی را هم به آن وصل کند.

اسپیکر Google Home Max هم‌چنین تمام قابلیت‌های اسپیکر هوشمند گوگل را دارد. این اسپیکر در ماه دسامبر (یعنی دی ماه) عرضه می‌شود و ۳۹۹ دلار قیمت دارد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه