اولین تصاویر از مدل واقعی گلکسی نوت ۸ را ببینید

۱۷ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چیزی به معرفی گلکسی نوت ۸ باقی نمانده است. این تلفن همراه هوشمند رسما در تاریخ ۱ شهریور ماه معرفی خواهد شد و کمی بعد از راهی بازار می‌شود؛ اما امروز تصاویری از مدل واقعی این گوشی به بیرون درز کردند.

البته در طول ماه‌های گذشته با کلی عکس و تصاویر تبلیغاتی این گوشی مواجه شدیم، اما دیدن مدل واقعی آن هم قبل از عرضه هیجان‌ خاص خودش را دارد. در تصاویر منتشر شده مشاهده خواهید کرد که گوشی کاملا روشن و قابل استفاده است. البته بخش هایی از این گوشی تار شده و دلیل آن هم برای لو نرفتن شماره سریال گوشی بوده. با این کار سامسونگ متوجه نمی‌شود که چه کسی این تصاویر را منتشر کرده است.

 

این عکس‌ها باز هم شباهت نوت ۸ به گلکسی اس ۸ را تایید می‌کنند. صفحه نمایشی بزرگ و زیبا و قلمی که برای سری نوت ساخته شده در این عکس‌ها جلب توجه می‌کنند. قبلا تصویر رسمی از قلم این گوشی به بیرون درز نکرده بود و برای اولین‌بار است که آن را از نزدیک می‌بینیم. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که حساسیت قلم این گوشی در برابر میزان فشار به ۴۰۹۶ رسیده است. پس قطعا می‌توانید کارهای فوق‌العاده‌ای با این قلم انجام دهید. لازم به ذکر است که نوت ۸ به احتمال زیاد ضد آب خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته را مشاهده کنید:

 

منبع: slashleaks
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محسن

    اگه اینه که خیلی زشت و مزخرفه
    قیمتش هم که بالای هزار دلار هستش اونطور که گفته شد

  2. Avatar پژمان

    در واقعیت چیزی به بیرون درز نمیکنه
    اینا سیاست های شرکت هاست برای فروش بیشتر و به وجد آوردن مشتری ها
    کمی و تست بازار برای امار حدودی تولیدات که ببینن نظرات و بازخوردا چجوریه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه