مدل ۴G گوشی نوکیا ۳۳۱۰ معرفی شد

۱۱ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نوکیا ۳۳۱۰

شرکت HMD Global خیلی بی‌سر و صدا مدل ۴G گوشی نوکیا ۳۳۱۰ جدید را راهی بازار کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن همراه فعلا در کشور چین عرضه شده و از مدتی دیگر در کشورهای مختلف قابل خرید خواهد بود. گفته شده مدل ۴G در کشورهایی عرضه می‌شود که قبلا مدل ۳G این گوشی در ان‌ها عرضه نشده بود.

مدل ۴G گوشی نوکیا ۳۳۱۰ همان‌طور که از نامش مشخص شده از شبکه ۴G LTE پشتیبانی می‌کند و بلوتوث ۴ دارد. همچنین این گوشی از رادیو FM هم پشتیبانی می‌کند. این تلفن همراه ۵۱۲ مگابایت حافظه داخلی دارد که البته می‌توان کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت هم در این گوشی قرار داد. صفحه نمایش آن ۲.۴ اینچی است و دوربین پشت ۲ مگاپیکسلی به همراه فلش LED برای آن در نظر گرفته شده است.

مدل ۴G گوشی نوکیا ۳۳۱۰ از VOLTE HD پشتیبانی می‌کند و حتی می‌تواند اینترنت موبایل را روی سایر دستگاه‌ها هات استپات کند. هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نشده و گفته شده در نمایشگاه MWC 2018 خبرهای بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

 

منبع: nokiapoweruser

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar فرهاد

    دیجی کالا کی موجودش میکنین؟

  2. Avatar Navid

    کی میاد ایران؟؟؟؟؟؟؟

  3. Avatar Nima

    به آج نظرم الان بعد اپل نوکیا بهترین گوشی و هر کی قبول نداره برن مشخصات و تصاویر نوکیا ناین پرویو(nokia9preview)روببینه .برو کف کن .از آیفون xهم بهتره.????

  4. Avatar arman

    وقتی گوشی صفحه نمایش کوچیک و سیستم عامل نداره اینترنت کلا نداشته باشه بهتره نه میشه اپ نصب کرد نه صفحه لمسی. نوکیا دیگه تموم شد رفت حتی با گوشیهای رده بالاشم نمیتونه با بزرگانی چون هواوی و اپل رقابت کنه. چند سال دیگه هم ورشکسته میشه. هر چیزی یه دورانی داره. مرسی اه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه