مدیرعامل ال‌جی: فناوری و امکانات آیفون SE قدیمی و تکراری است

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته، مدیرعامل شرکت ال‌جی در رابطه با آیفون SE اعلام کرد که این گوشی از تکنولوژی و امکانات قدیمی‌ای استفاده می‌کند.

تولید محصولی با امکانات تکراری، جزو برنامه‌ی کاری ال‌جی نیست.

اصلا عجیب نیست که وقتی یکی از شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری، محصول جدیدی را عرضه می‌کند، بازخوردهای منفی‌ای از سمت مقامات شرکت‌های رقیب منتشر شود. در جلسه‌ای که روز گذشته مدیران ارشد شرکت LG در کره‌ی جنوبی برگزار کردند، هنگامی‌که یکی از خبرنگاران نظر «چو جونو» (Cho Ju-no) مدیرعامل این شرکت را در رابطه با گوشی ۴ اینچی جدید اپل پرسید، با این پاسخ مواجه شد: “عرضه‌ی محصولی با فناوری و امکانات تکراری و قدیمی، جزو برنامه‌ی کاری ال‌جی نیست. ما اهمیت زیادی به محصولات رقیب‌هایمان نمی‌دهیم. در حال حاضر می‌خواهیم مطمئن شویم که محصول جدیدمان، انتخاب‌های زیادی را برای ایجاد یک تجربه‌ی لذت‌بخش و مفرح در اختیار کاربران قرار می‌دهد.”

G5_VS_iPhone_SE_01

اوایل هفته‌ی جاری، شرکت اپل از آیفون SE به‌عنوان جانشین iPhone 5s رونمایی کرد. آیفون SE بیش‌تر امکانات و قطعات داخلی‌اش را از آیفون ۶s به ارث برده و ازلحاظ فناوری و امکانات، مورد جدیدی را ارائه نمی‌کند. در سمت دیگر، ال‌جی با ارائه‌ی G5 با طراحی ماژولار، قصد دارد تا بتواند توجه کاربران مختلف با سلیقه‌های متفاوت را به خودش جلب کند. در نهایت، میزان فروش مشخص خواهد کرد که محصول نوآورانه‌ی ال‌جی موفق‌تر بوده یا آیفون SE قدیمی و تکراری.

منبع: Korea Times

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۷ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    ۱ که من تعصب ندارم ۲ یکم طرفدارای اپل چشاتونو باز کنید در مقابل پولی که اپل میگیره خدایی چی بهتون میده ؟ فقط ۱ سیستم عامل داره تو ایران که اپ استور نداره محلتون نمیزاره تو ایران هی سنگشو به سینه میزنید دوربینشم که اصلا قابل قیاس با ال جی و سامسونگ نیست کیفیتم که سامسونگ سنگ تمام گزاشته اما من نمیگم اپل بده میگم لازم نیست این همه تو سرکله ی هم بزنید 🙂

  2. Avatar حسین

    یک حقیقت تلخ وجود دارد و اون اینه ک بعد از جابز اگه طرفداران متعصب و غیر منطقی اپل نبودن خیلی وقت پیش این شرکت برشکست میشد
    و مطمعنا دیر یا زود بازم تاریخ تکرار میشه و طرفدارای اپل هم از این شرکت دلسرد میشن ولی این بار جابز دیگه نیست ک بتونه اپل رو نجات بده!!
    اگه یکم ب دور و برتون نگاه کنید کاربر جدیدی ب آی او اس اضافه نشده و اگه اون کاربرای آماتور و متعصب این گوشی رو فاکتور بگیریم روز ب روز کاربراش کمتر میشن!!
    من خودم ایفون دارم و یه گوشی اندرویدی ولی اصلا از ایفون استفاده نمیکنم چون واقعا دیگه هیچی نداره ک بتونه عرضه کنه منتظرم جی فایو وارد بازار بشه بخرم!!

  3. Avatar سئو و بهینه سازی وبسایت

    سلام خدمات دوستان
    من مقاله جدیدی که ا پل منتشر کرده بود رو خوندم.چند وقت پیش مقاله ای خوندم در مورد برتری های مایکروسافت و اپل که با قاطعیت نوشته بود اپل تغییرات چندانی در سیستم عامل های خودش نمیده و رقابت زیادی با دیگر شرکت ها نداره.
    به نظر من هم اپل اون قدر که میگن چیز خاصی برای ارائه نداره

    1. Avatar مرتضی

      شما میخوای واسه سایت خودت لینک بگیری و میای یه نظر مثلا تخصصی میدی ولی اینم در نظر داشته باش که لینک ها تو کامنت nofollow هستن عزیزم 😀 !!
      پس نظر ندی بهتره

  4. Avatar مسعود

    دوستان کسی میدونه چه جوری میشه با شرکت الجی ارتباط برقرار کرد؟

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه