مدیرعامل اپل: موفقیت هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ فوق‌العاده بود

۱۳ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم کوک

اپل چند وقت پیش و پس از تاخیرهای فراوان سرانجام هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ که AirPods نام دارند را راهی بازار کرد. حالا به نظر می‌رسد استقبال از هدفون‌های بی‌سیم اپل در این مدت کمی که راهی بازار شده‌اند، بسیار زیاد بوده است. «تیم کوک» (Tim Cook) به همین مناسبت در گفتگو با خبرگزاری CNBC گفته که اپل در فصل تعطیلات ۲۰۱۶ بسیار موفق عمل کرده و فروش هدفون‌های بی‌سیم آیفون هم چیزی فراتر از یک موفقیت بوده است.

هدفون‌‌های بی‌سیم اپل با قیمت ۱۵۹ دلار به فروش می‌رسند و اگر یکی از آن‌ها را هم گم کنید باید برای جایگزین کردن آن نزدیک به ۶۰ دلار پرداخت کنید. این محصولات از تاریخ ۲۳ آذر ماه راهی بازار شدند و در همین مدت زمان کم نظر طرفداران را به سمت خودشان جلب کردند.

کوک در ادامه‌ی حرف‌هایش گفته که در خواست خرید برای این هدفون‌ها بسیار بالاست و ما سعی می‌کنیم در کمترین زمان ممکن، تعداد بیشتری تولید کنیم.

هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ در حال حاضر راهی ۱۰۰ کشور مختلف شده‌اند  و اپل قول داده که این محصول بعدا در کشورهای بیشتری عرضه خواهد شد. در حال حاضر این محصول یکی از هدیه‌های اصلی به مناسبت سال نوی میلادی به حساب می‌آید.

منبع: Cnet

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Ali

    ادم خندش میگیره;

    1. Avatar reza

      خنده نداره وقتی کار اختصاصی و فکر شده باشه همین میشه و همه اینه بخاطر چیپست w1 که تعامل عالی داره

  2. Avatar سام

    باید ظرفیت تولید رو بالا ببرند همون نیم ماه اول سفارش ارسال ان قدر بالا بود که خریداران با گزینه اتمام و عدم ارسال مواجه شده بودند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه