مدیرعامل مایکروسافت: Pokémon Go بهترین بازی برای HoloLens خواهد بود

۲۲ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی Pokémon Go در هفته‌ی گذشته همه را شگفت‌زده کرد و به سرعت مورد توجه مردم و حتی افراد سرشناس قرار گرفت. «ساتیا نادلا» (Satya Nadella) مدیرعامل مایکروسافت هم به این بازی علاقه‌مند شده و گفته که این بازی برای هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ی HoloLens مناسب خواهد بود.

بازی Pokémon Go با استفاده از دوربین و تکنولوژی‌های واقعیت افزوده می‌تواند پوکمون‌ها را به صورت سه‌بعدی در محیط واقعی نشان دهد. این کاری است که هدست HoloLens هم انجام می‌دهد و دنیای مجازی را با دنیای واقعی ترکیب می‌کند. مدیرعامل مایکروسافت پس از دیدن این بازی گفت:” ساخته شدن بازی‌ها و برنامه‌هایی که با تکنولوژی‌های واقعیت افزوده کار می‌کنند، برای من بسیار جذاب است. با این روش می‌توان برنامه‌های جالبی تولید کرد که می‌توانند تحول بزرگی در دنیا به وجود بیاورند. چه گیمر باشید و چه نباشید از این بازی‌ها و برنامه‌ها استقبال خواهید کرد.”

1_HoloLens

نادلا در ادامه‌ی صحبت‌هایش می‌گوید:” برای من استفاده از تکنولوژی‌های واقعیت افزوده در حوزه‌ی فعالیت‌های تجاری و صنعتی بسیار مهم است. از این تکنولوژی‌ها می‌توان برای آموزش، تمرین، معماری و طراحی صنعتی استفاده کرد. واقعیت افزوده می‌تواند تمام این حوزه‌ها را تغییر دهد.”

البته مایکروسافت گفته که هدست واقعیت مجازی HoloLens به شکل خاص برای بازی کردن ساخته نشده است؛ اما این محصول در حوزه‌ی کارهای تجاری می‌تواند مدت زمان تعمیر وسایل مختلف را ۱۰ درصد کاهش دهد. این زمان می‌تواند ۵۰ میلیارد دلار صرفه جویی در هزینه‌ها به همراه داشته باشد.

منبع:  Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سجاد

    تاوان پوکمن پیداکردن باتری موبایلتونه!
    نیم ساعت بازی = پریدن نصف باتری

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه