مدیر عامل والو: دوباره بازی می‌سازیم

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«گیب نیوول» (Gabe Newell)، یعنی مدیر عامل شرکت بزرگ والو (Valve)، خبر داده است که می‌خواهند دوباره بازی بسازند. نمی‌دانیم آیا می‌توانیم ساخت هاف لایف ۳ را هم در صحبت‌های جدید گیب نیوول جای دهیم، ولی در هر صورت خوشحال هستیم که والو هم دوباره به بازی‌سازی بازگشته است.

اولین بازی جدید والو یک بازی کارتی به اسم Artifact است.

با این حال، وقتی می‌شنویم بازگشت این شرکت به بازی‌سازی با یک کارت بازی رقم می‌خورد، دوباره خوشحالی‌مان فروکش می‌کند. اولین بازی جدید والو یک بازی کارتی به اسم Artifact است؛ طوری که از همین حالا می‌توانیم درآمد بزرگی که والو قصد دارد با فروختن کارت در این بازی به جیب بزند را ببینیم.

مدیر عامل والو در مصاحبه‌ای با وب‌سایت PC Gamer گفته است: «بازی Artifact یکی از چند بازی‌ای است که عرضه خواهیم کرد. والو قرار است دوباره شروع به عرضه‌ی بازی کند.»

خبری از هاف لایف نیست.

گیب نیوول نه از پورتال جدید حرف زد و نه از بازی‌های دیگر، ولی کمی درباره‌ی نینتندو و روند بازی‌سازی آن‌ها صحبت کرد. نیوول گفته است: «نمی‌خوام امروز درباره‌اش صحبت کنم، ولی ما این توانایی را پیدا کرده‌ایم تا سخت‌افزار و نرم‌افزار را کنار یکدیگر توسعه دهیم.»

نیوول می‌گوید که آن‌ها به شرکت‌هایی مثل نینتندو حسادت می‌ورزند: «وقتی میاموتو می‌نشیند و به بازی بعدی زلدا یا ماریو فکر می‌کند، به شکل دسته فکر می‌کند، به اینکه چه گرافیکی خواهند داشت و به چیزی لازم دارند. او می‌تواند قابلیت‌های جدیدی مثل دسته‌های حرکتی را در بازی خود قرار دهد، چون خودش هر دو بخش را کنترل می‌کند.»

او ادامه می‌دهد: «و او می‌تواند کاری کند تا کنسول به زیبایی بازی باشد، چون خودش بازی را همزمان با کنسول طراحی کرده و به همین دلیل استفاده‌ی کامل را از آن می‌کند. ما به این روند حسادت می‌کنیم و می‌خواهیم به این سمت پیش برویم.»

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. (cp.)mhadi64333 (cp.)mhadi64333

    نصف عمرم با انتظار برای half life 3 رفت! نصف عمرم!!!

  2. Avatar محمد امین

    یه valve و یه dota2

  3. Avatar رضا

    واقعا جای مسرت که والو دوباره بازی می‌سازه. من عاشق هال‌لایف و پورتالم. امیدوارم زودتر یه خبری ازشون بشنویم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه