مردی با ۲۵ آیفون X از دختری خواستگاری کرد!

۲۲ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یک مرد چینی به نام چن مینگ با چیدن ۲۵ آیفون X به شکل یک قلب، از دختر مورد علاقه‌اش خواستگاری کرده است.

آیفون X این روزها سوژه حرف و حدیث‌های بسیاری است و تقریبا روزی نیست که خبری درباره این گوشی هوشمند نشنویم. حال ظاهرا یک فرد چینی گمان کرده کنار هم قراردادن ۲۵ آیفون X که مجموعه گران‌قیمتی به حساب می‌آید می‌تواند فضا را برای پیشنهاد ازدواج مساعدتر از همیشه کند. او این آیفون‌ها را کنار هم چید و میان آن‌ها را هم با گل رز پر کرد. دختر مورد نظر از همه جا بی‌‎خبر توسط دوستانش به محلی که این آیفون‌ها قرارداده شده‌ بودند هدایت شد و نهایتا آقای چن مینگ با دادن یک حلقه ازدواج از او خواستگاری کرد.

اما چرا ۲۵ آیفون X باید به عنوان وسیله‌ مطرح کردن پیشنهاد ازدواج استفاده می‌شد؟ ظاهرا چن مینگ توسعه‌دهنده بازی است؛ او و همسر احتمالی آینده‌اش هر دو از علاقه‌مندان سفت و سخت بازی با موبایل‌اند و به نظر می‌رسد که جدیدترین و قدرتمندترین آیفون X شرکت اپل گزینه مناسبی برای چنین پیشنهادی باشد. البته دلیل ۲۵ تایی بودن تعداد آیفون‌ها سن دختری است که چن مینگ قصد دادن پیشنهاد ازدواج به او را داشته.

نهایتا باید به این نکته هم اشاره کنیم که آیفون‌های X به کار رفته در این مراسم فروخته می‌شوند و شاید این زوج صرفا چند آیفون را از مجموع ۲۵ آیفون مورد نظر برای خود بردارند.

منبع: Ubergizmo


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهدی مرادی

    باز هم تبلیغات به روش اپل :شایعه پراکنی،فریب افکار عمومی

  2. Avatar محمد

    جالب بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه