مرسدس و فولکس واگن خودروهای برقی‌شان را به نمایشگاه پاریس آوردند

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه

با اینکه شرکت‌هایی مثل مثل «لامبورگینی»، «ولوو» یا دیگر برندهای بزرگ، در نمایشگاه خودروی پاریس شرکت نکرده‌اند، اما هنوز هم می‌توانید محصولات خیلی خوبی در این نمایشگاه پیدا کنید. پاریس شهری است که یک روز در ماه، تردد خودروهای بنزینی را ممنوع کرده؛ اما خودروهای برقی می‌توانند در این شهر رفت و آمد داشته باشند. دو شرکت «فولکس واگن» و «مرسدس بنز»، نمونه‌های اولیه‌ای از خودروهای برقی خودشان را به نمایشگاه پاریس آورده‌اند.

شرکت فولکس واگن اولین کنفرانس بزرگ نمایشگاه خودروی پاریس را برگزار کرد و مدیر عامل این شرکت هم بدون اینکه حرفی از قضایای پیش آمده برای شرکت‌اش بزند، از برنامه‌های جدیدشان صحبت کرد. او سپس از خودروی الکتریکی Volkswagen ID رونمایی کرد که می‌تواند ۳۷۰ مایل حرکت کند. با این حال، این خودرو قرار نیست تا سال ۲۰۲۰ عرضه شود.

volkswagen-id-2 volkswagen-id-1

سپس نوبت به مرسدس رسید تا خودروی Generation EQ را رونمایی کند که سری جدیدی از محصولات برقی این شرکت است. مدل اولیه‌ی این خودرو، قرار نیست هیچ وقت ساخته و عرضه شود، اما تکنولوژی و قابلیت‌های خودروهایی که قرار است در سری خودروهای برقی مرسدس استفاده شوند را نشان می‌دهد.

generationeq-1-2 generationeq-1-1

هر دو شرکت مرسدس و فولکس واگن، از تسلا به عنوان رقیب اصلی خود نام برده‌اند. این دو شرکت، باید راه زیادی را طی کنند تا به شرکت ایلان ماسک برسند. شرکت تسلا تا به امروز بیش از ۳۰۰ هزار خودروی Tesla 3 پیش‌فروش کرده است.

می‌توانید در ادامه، تصاویر خودروی برقی مرسدس را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Jack

    دیگه به نظر من ماشین سوختی و بنزینی و گازی نباید تولید شه … و دیگه فقط برقی . از الودگی هوا و صوتی هم خیلی کاسته میشه …

  2. Avatar Jack

    محشرن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه