مسابقه‌ی طراحی کپسول‌های هایپرلوپ تا زمستان به عقب افتاد

۲۷ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که قرار بود در تابستان جاری، شرکت هوافضای SpaceX مسابقه‌ی طراحی کپسول هایپرلوپ خود را برگزار کند، این مسابقه به ماه اول سال آینده‌ی میلادی موکول شده است. شرکت SpaceX گفته است که تیم‌ها، تقاضای زمان بیشتری برای تمام کردن کپسول‌های‌شان کرده‌اند.

شرکت SpaceX قرار است طرح‌ها را تست کند.

در بیانیه‌ای که SpaceX منتشر کرده، آمده است: “می‌دانیم که همه برای نمایش طراحی‌های‌شان هیجان‌زده هستند، اما خیلی‌ها هم به ما گفته‌اند که زمان بیشتری می‌خواهند تا طراحی‌های‌شان را بهتر کنند. ما هم به نظرات تیم‌ها گوش‌ کرده‌ایم و برای اینکه تعداد تیم‌هایی که در مسابقه شرکت می‌کنند را به بیشترین مقدار برسانیم، مسابقه را به آخر هفته‌ی ۲۷ تا ۲۹ ژانویه موکول کرده‌ایم.”

Hyperloop-1

این موضوع بدین معناست که مسابقه، دقیقا یک سال پس از فاز اول‌اش که در آن، مهندسان مختلفی ایده‌های‌شان را برای کپسول هایپرلوپ نشان دادند، برگزار خواهد شد. از بیش از ۱۲۰ دانشگاه، ۲۹ تیم شرکت کرده‌اند. یک تیم از بچه‌های دبیرستانی و یک تیم هم که در وب‌سایت Reddit گردهم آمده‌اند در بین شرکت‌کنندگان وجود دارد. تیم‌ها در حال حاضر مدل‌هایی کامل و نزدیک به اندازه‌ی واقعی کپسول‌ها می‌سازند و شرکت SpaceX قرار است آن‌ها را تست کند.

سیستم هایپرلوپ، قرار است سریعترین سیستم حمل و نقل دنیا باشد.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه