[بروزرسانی] پایان مهلت شرکت در مسابقه‌ی گوشی‌ساز و شروع رای‌گیری

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

بروزرسانی ۱۶ فروردین ۹۶: رای‌گیری طرح‌های برتر مسابقه‌ی گوشی‌ساز از امروز در اینستاگرام دیجی‌کالا مگ شروع می‌شود.

کاربرانی که تا ساعت ۱۲ شب ۱۳ فروردین تصاویر گوشی‌های ساخته‌شده‌شان را با هشتگ DigikalaGooshisaz# در اینستاگرام منتشر کرده باشند، در مسابقه شرکت داده می‌شوند. از طرح‌های ارسال‌شده، داوران با در نظر گرفتن فاکتورهای فنی و طراحی، ۱۰ طرح برتر را انتخاب می‌کنند. ۱۰ طرح برتر با احتساب هر روز دو طرح، در اینستاگرام دیجی‌کالا مگ منتشر می‌شوند. در انتها ۴ طرحی که بیش‌ترین لایک را از کاربران دیجی‌کالا مگ دریافت کرده باشند به عنوان برندگان مسابقه از رتبه‌ی اول تا چهارم شناخته خواهند شد. به ۴ گوشی برتر، به ترتیب ووچرهای خرید از دیجی‌کالا با مبالغ ۱ میلیون، ۷۵۰، ۵۰۰ و ۲۵۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد. هم‌چنین از بین تمام شرکت‌کنندگان، به قید قرعه به ۲۵ نفر ووچرهای خرید ۱۰۰ هزار تومانی داده خواهد شد. نتایج نهایی در تاریخ ۲۲ فروردین ۹۶ اعلام می‌شود. 

   ‌‌‌

*این پست، ابتدا در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۵ منتشر شده بود.

«مسابقه‌ی گوشی‌ساز» رسانه‌ی آنلاین دیجی‌کالا مگ، به مناسبت فرا رسیدن سال نو، از امروز رسما کار خودش را آغاز کرد. اگر بخاطر داشته باشید در ابتدای هفته‌ی گذشته از برگزاری مسابقه‌ی گوشی‌ساز در دیجی‌کالا مگ خبر داده بودیم.  در جریان این مسابقه‌ی جذاب می‌توانید با سلیقه‌ی خودتان و هرجور که دوست دارید گوشی ایده‌آلتان را بسازید. در مسابقه‌ی گوشی‌ساز دیجی‌کالا مگ، هر کدام از کاربران در یک فرایند هیجان‌انگیز می‌توانند به‌صورت آنلاین با مبلغی که در اختیار دارند، گوشی بسازند، تصویر آن را به اشتراک بگذارند و در نهایت جایزه بگیرند.

برای ورود به این مسابقه‌، اول از همه باید در سامانه‌ی این مسابقه ثبت‌نام کنید. با ورود به برنامه‌ی گوشی‌ساز، شما باید با مبلغی مشخص، از بین طرح‌ها و قطعات مختلف، گوشی موبایل ایده‌آلتان را شکل بدهید، سخت‌افزار مناسبش را پیدا و در نهایت نام مناسبی برای آن انتخاب کنید. توجه داشته باشید مبلغی که برای ساخت گوشی هزینه می‌کنید، محدود است و نمی‌توانید بهترین گزینه‌های تمام بخش‌ها را انتخاب کنید.

بعد از اتمام فرایند ساخت و نام‌گذاری گوشی، تصویر آن را دریافت خواهید کرد. تصویر دریافت شده‌ از گوشی خودتان را با هشتگ DigikalaGooshisaz# در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. داوران دیجی‌کالا مگ بعد از اتمام مسابقه در روز سیزدهم فروردین ۹۶ از بین تمام گوشی‌های طراحی شده و به اشتراک گذاشته شده، ۱۰ طرح را انتخاب و در بخش رای‌گیری نهایی شرکت می‌دهند. این ۱۰ طرح در صفحه‌ی اینستاگرام دیجی‌کالا مگ در بازه‌های زمانی برابر منتشر می‌شوند تا کاربران با لایک‌های‌شان تکلیف بهترین طرح‌ها را مشخص کنند. به ۴ گوشی برتر از دید کاربران اینستاگرام دیجی‌کالا مگ، به ترتیب ووچرهای خرید از دیجی‌کالا با مبالغ ۱ میلیون، ۷۵۰، ۵۰۰ و ۲۵۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد. هم‌چنین از بین تمام شرکت‌کنندگان، به قید قرعه به ۲۵ نفر ووچرهای خرید ۱۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد. ووچرها بعد از انتخاب برگزیدگان مسابقه به حساب کاربری اینستاگرام‌شان دایرکت خواهد شد.

پس همین حالا دست بکار بشوید و گوشی‌ای که در ذهن دارید را بسازید. کافی است با استفاده از لینک زیر وارد مسابقه بشوید و فرایند طراحی گوشی را تجربه کنید. حتما از این مسابقه خوش‌تان می‌آید:

ورود به صفحه‌ی اختصاصی مسابقه‌ی گوشی‌ساز

برای شرکت در مسابقه یک بار دیگر موارد زیر را مرور کنید:

  • مسابقه از روز بیست‌وهشتم اسفند ۹۵ تا سیزدهم فروردین ۹۶ برگزار می‌شود.
  • مسابقه پلتفرم جداگانه‌ای به نشانی اینترنتی https://www.digikala.com/mag/digikala-phone-maker/ دارد. این نشانی اینترنتی از امروز فعال شده است تا شرکت‌کننده‌ها امکان ثبت نام و شرکت در این مسابقه را داشته باشند.
  • برای شرکت در این مسابقه حتما باید در سامانه‌ی گوشی‌ساز ثبت‌نام انجام بشود و حساب‌های کاربری دیجی‌کالا و دیجی‌کالا مگ در گوشی‌ساز عمل نمی‌کنند.
  • در جریان مسابقه شرکت‌کننده‌ها باید با استفاده از قطعات پیش‌فرضی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، گوشی مورد نظرشان را طراحی و بسازند.
  • برای انتخاب قطعات گوشی محدودیت بودجه وجود خواهد داشت. یعنی در ابتدای مسابقه تنها مبلغ ۶۵۵ دلار (پول مجازی) در اختیار هر کاربر قرار خواهد گرفت تا با استفاده از این مبلغ گوشی مورد نظر طراحی بشود.
  • در نظر داشته باشید بخاطر بدنه‌ای که از ابتدا در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، در شروع فرایند طراحی ۴۰ دلار از مجموع ۶۵۵ دلار کسر خواهد شد.
  • اگر شرکت‌کننده‌ها تا انتها تمام مراحل طراحی را درست پیش ببرند در نهایت می‌توانند تصویر گوشی طراحی شده‌شان را دانلود کنند.
  • تصویر دانلود شده باید در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با هشتگ DigikalaGooshisaz# به اشتراک گذاشته بشود.
  • کاربرها باید توجه داشته باشند برای شرکت داده شدن در این مسابقه صفحه‌ی اینستاگرام‌شان باید از حالت Private خارج شده باشد.
  • از بین تمام طرح‌هایی که به مسابقه ارسال شده باشند، داوران با در نظر گرفتن فاکتورهای فنی و طراحی، ۱۰ طرح برتر را انتخاب خواهند کرد.
  • ۱۰ طرح برتر بعد از پایان مسابقه در روز سیزدهم فروردین ۹۶، با احتساب هر روز یک طرح، در اینستاگرام دیجی‌کالا مگ منتشر خواهند شد.
  • در انتها ۴ طرحی که بیش‌ترین لایک را از کاربران دیجی‌کالا مگ دریافت کرده باشند به عنوان برندگان مسابقه از رتبه‌ی اول تا چهارم شناخته خواهند شد.
  • برنده اول ووچر یک میلیونی خرید از دیجی‌کالا، دوم ۷۵۰ هزار تومانی، سوم ۵۰۰ هزار تومانی و چهارم ۲۵۰ هزار تومانی دریافت خواهند کرد.
  • به ۲۵ نفر از شرکت‌کنندگان در این مسابقه به قید قرعه کدهای ووچر خرید کالا ۱۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.
  • کدهای ووچر برنده‌ها بعد از پایان مسابقه به حساب اینستاگرام‌شان دایرکت خواهد شد.

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۰ دیدگاه
  1. Avatar حسن علیزاده

    مسابقه ی خیلی خوبیه اما دو تا ایراد به نظرم می رسه که خیلی هم به نظرم بزرگه،اول اینکه سیستم انتخاب نهایی از ده فینالیست سیستم خوبی نیست و منصفانه نیست،و خیلی محتمل تره تا گوشی هایی که واقعا با دقت نظر و مهارت ساخته شدن انتخاب نشن چون خیلیا فقط واژه های تبلیغاتی مثل زیاد بودن مگاپیکسل و امولدرو میشناسن و فک میکنن قطعا از ips lcd بهتره در حالی که این موضوعات خیلی فنی تره،به نشرم توسط خودتون انتخاب میشد بهتر بود،دوم اینکه چرا جنس گوشی که مثلا فلزه یا شیشه نمایش داده نمیشه،با تشکر

  2. Avatar مهدی

    بهتره بعد از انتخاب چهار نفر اول توسط داوران.خود شرکت کننده ها از بین اون چهار نفر نفرات اول دوم و….. رو انتخاب کنند…..!

  3. Avatar mehdi

    به نظر من نفر اول توسط خود شرکت کننده انتخاب بشه بهتره،تو همین سایت ☺

    1. Avatar mehdi

      منظورم همه شرکت کننده هاست….✋

  4. Avatar علی نقوی

    رای گیری توسط اینستاگرام اشتباهه چون شاید فالوارز یک فرد بیشتر باشه و لایک بیشتری بخوره. . بهتره داوران شما انتخاب کنند یا در سایت رای گیری انجام شود تا فالوارز ها به فرد خاصی رای ندهند

  5. Avatar سعید

    عالی هست

  6. Avatar محمد

    باید حتما اسم و فامیل معلوم باشه؟

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه