مشخصات دو گوشی جدید آلکاتل لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

آلکاتل در نظر دادر گوشی‌های جدیدی به اسم وان تاچ آیدل ۴ و وان تاچ آیدل ۴S را وارد بازار کند. این گوشی‌ها هنوز رونمایی نشده‌اند اما مشخصات‌ آن‌ها لو رفته است.

عکس‌های واضحی از این گوشی به بیرون درز کرده و نشان می‌دهد تغییرات خاص و هیجان‌‌انگیزی در ظاهر این گوشی اتفاق نیفتاده است؛ که البته این لزوما چیز بدی نیست؛ مدل آیدل ۳ ظاهر خیلی شیک و جذابی داشت و به نظر می‌رسد هر دو مدل آیدل ۴ و ۴S هم طراحی مشابهی دارند.

گوشی جدید آلکاتل در دو مدل وان تاچ آیدل ۴ و آیدل ۴S عرضه می‌شود و فرض می‌شود که این‌ها دنباله‌ای برای آیدل ۳ باشند.

گوشی آلکاتل وان تاچ آیدل ۳ به نسبت کارایی و قابلیت‌هایش، یکی از گوشی‌های بسیار مقرون به صرفه در بازار بود. این گوشی بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار قیمت داشت و مجهز به نمایشگر ۵٫۵ اینچی Full HD، چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۱۵، یک دوربین نسبتا خوب و نرم‌افزار کاربردی بود و در مجموع توانست رضایت کاربران‌اش را جلب کند. آیدل ۳ در دو مدل با اندازه‌های متفاوت نمایشگر عرضه شده بود که هردو یک اسم داشتند، اما حالا آیدل ۴ با دو نام متفاوت وارد بازار می‌شود. طبق اخبار لو رفته، آیدل ۴ نمایشگر ۵٫۲ اینچی و آیدل ۴S نمایشگر ۵٫۵ اینچی دارد.

طرح لو رفته‌ی آیدل 4S

طرح لو رفته‌ی آیدل ۴S

طرح لو رفته‌ی آیدل 4

طرح لو رفته‌ی آیدل ۴

گوشی وان تاچ آیدل ۴S مجهز به نمایشگر Quad HD AMOLED، تراشه‌ی کوالکوم اسنپدراگون ۶۵۲ با دو پردازنده‌ی مرکزی ۱٫۸ و ۱٫۴ گیگاهرتزی، سه گیگابایت رم، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی است که قابلیت افزایش تا ۵۱۲ گیابایت را هم دارد. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت گوشی مجهز به لرزه‌گیر EIS است؛ ضمن این‌که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ۸۴ درجه دارد.

مدل وان تاچ آیدل ۴ مجهز به نمایشگر LTPS Full HD، تراشه‌ی کوالکوم اسنپدراگون ۶۱۷ با دو پردازنده‌ی مرکزی ۱٫۷ و ۱٫۲ گیگاهرتزی، ۲٫۳ گیگابایت رم، باتری ۲۶۱۰ میلی‌آمپرساعتی و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش تا ۵۱۲ گیگابایت است. دوربین پشتی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی و مجهز به لرزه‌گیر است. ضمنا این مدل هم مثل ۴S دوربین دومی به کیفیت ۸ مگاپیکسل با همان ویژگی‌ها دارد.

هر دو دستگاه با سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو کار می‌کنند؛ به علاوه قابلیت‌های خاص دیگری هم برای این‌ها در نظر گرفته شده، مثل double-tap که با دو بار ضربه زدن، گوشی از حالت خاموشی خارج می‌شود.

به احتمال زیاد این گوشی در نمایشگاه MWC 2016 که چیزی تا آغاز آن نمانده، معرفی خواهد شد.

spec-alcatel-one-touch-idol-4

مشخصات آلکاتل وان تاچ آیدل ۴

spec-alcatel-one-touch-idol-4s

مشخصات آلکاتل وان تاچ آیدل ۴S

‌‌‌‌‌

‌‌‌منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه