مشخصات سامسونگ گلکسی J5 Prime لو رفت

۱۴ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ

سامسونگ در شرایطی که تقریبا یک ماه تا پایان سال باقی مانده است تصمیم دارد باز هم گوشی جدید معرفی کند. این شرکت قصد دارد یک گوشی جدید که مدل بروزشده گلکسیJ5 Prime به حساب می‌آید را معرفی کند.

پیش از این هم گزارش‌هایی درباره گلکسی J5 Prime جدید خوانده بودیم که آن زمان با کد SM-G571 در کمیسیون ارتباطات فدرال دیده شده بود. حال با لو رفتن اطلاعات درباره مشخصات این گوشی به نکات بیشتری پی برده‌ایم.

هنوز مشخص نیست که گلکسی J5 Prime سال ۲۰۱۷ چه زمانی معرفی خواهد شد. در عین حال نمی‌توان درباره نامی که این گوشی در بازارهای مختلف خواهد داشت هم اظهارنظر قطعی کرد.

ظاهرا گلکسی J5 Prime سال ۲۰۱۷ یا هر نامی که سامسونگ بخواهد روی این گوشی بگذارد قرار است با اندروید ۷.۱.۱ نوقا به بازار عرضه شود. در عین حال این را هم فراموش نکنید که احتمالا سامسونگ برای سیستم عامل این گوشی هیچ نوع بروزرسانی هم عرضه نمی‌کند.

این مدل یک پردازنده ۴ هسته‌ای اگزینوس ۷۵۷۰ با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-T720، میزان ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش دارد. دوربین گلکسی J5 Prime هم با وجود دوربین‌های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی پشت و جلو، قابلیت‌های نسبتا مناسبی برای عکاسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که درون دکمه هوم این گوشی حسگر اثر انگشت به کار رفته. نمایشگر آن ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p است و باتری آن هم یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

هنوز مشخص نیست که گلکسی J5 Prime سال ۲۰۱۷ چه زمانی معرفی خواهد شد. در عین حال نمی‌توان درباره نامی که این گوشی در بازارهای مختلف خواهد داشت هم اظهارنظر قطعی کرد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه