مشخصات سامسونگ (Galaxy A7 (2017 لو رفت

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سری سامسونگ گلکسی A شامل تعدادی از بهترین گوشی‌های میان‌رده شرکت سامسونگ است؛ گوشی‌هایی مثل گلکسی (A3 (2016، گلکسی (A5 (2016، گلکسی (A7 (2016 و گلکسی (A9 (2016 از جمله گوشی‌های هوشمند این سری هستند. اخیرا از طریق بررسی یک بنچمارک مشخص شده که یک گوشی جدید از این مجموعه یعنی گلکسی (A7 (2017 هم در راه است.

برای اینکه درک دقیق‌تری از این گوشی داشته باشید باید بدانید مدل فعلی این گوشی که در حال حاضر در بازار است یک تراشه اسنپ‌دراگون ۶۱۵ ساخت شرکت کوالکام، ۳ گیگابایت RAM، یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی FHD، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین‌های پشت و جلوی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی دارد.

اما مدل جدید قرار است با تراشه اگزینوس ۷۸۷۰، پردازنده گرافیکی Mali T830، ۳ گیگابایت RAM و با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت به بازار بیاید.

در عین حال سامسونگ تصمیم گرفته دوربین گوشی را هم تغییر دهد و یک دروبین پشتی ۱۵ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این مدل جدید اندروید مارشمالو ۶.۰.۱ دارد اما با توجه به اینکه از نظر زمانی احتمالا اواخر امسال یا اوایل سال بعد عرضه خواهد شد ممکن است اندروید ۷.۰ نوقا هم داشته باشد. این را هم حدس می‌زنیم که بار دیگر رابط کاربری تاچویز در این دستگاه به کار رود.

منبع: PhoneArena

‌‌
Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    سلام من میخوام گوسی a7رو بگیرم ولی گیر کردم بین a5و a7دوتاشون خوب هستن ولی بیترین رو از هر لحاظ بگیرم اگر میشه راهنمایم کنید لطفا

  2. Avatar Ali

    خودم مدل ۲۰۱۶رو دارم ازش راضی هستم ولی از این که زود به زود گوشی میده بیرون و از این که قابلیت های جدید کمی میزاره منو قانع نمیکنه که این گوشیه جدیدو بگیرم دوربینش خوبه ولی من بخاطر یه دوربین این کارو نمیکنم و فکر میکنم خیلیا مثل من هستن از نظر سخت افزار هم همین گوشی رو که دارم کارمو راه میندازه هیچ مشکلی هم ندارم لوزمی نداره برم یکم بالا ترشو بگیرم البته این سیاست کار همه ی شرکتاست که گوشی هارو با کمی ارتقا ولی زود به زود میدن بیرون که فروششو داشته باشه این برای کسایی خوبه که عشق اینو دارن که یه گوشیع مدل جدید داشته باشن و مشخصات خود گوشی براشون زیاد مهم نیست

  3. Avatar امیر

    سلام.
    من از سامسونگ بدم نمیاد ولی به نظرم شورشو در آورده
    مدل های ۲۰۱۶ پیشرفت های خوبی داشتن ولی این مدل های ۲۰۱۷ تا الآن نتونستن منو قانع کنن!

  4. Avatar سام

    قابلیت نظامیش در برابر حمله دشمن هم جا موند

    دیگه چند کارست دیگه

  5. Avatar آرش

    تو ایران هیچوقت مشکل کمبود نمک پیدا نمیکنیم انقدری ک بعضی کاربرا معدنه نمکن=)))

  6. Avatar امیرحسین

    داشتم فکر میکردم این لو رفتن و به بیرون درز کردن انقدر مسخره شده که حوصله خوندن خبراشو ندارم!

  7. Avatar علیرضا

    یکی از مشخصاتش رو قرار ندادید
    قابلیت آتش گرفتن گوشی
    قابلیت جدید سامسونگه.روی گوشی های جدیدش میزاره

    1. Avatar علی جوادی

      این قابلیت رو هنوز اپل به صورت انحصاری تو دستش داره
      یواش یواش داره میده به کمپانیهای دیگه
      البته استفاده از جنسهای کف شرکت که جز ثبت اختراع اپل دراومده
      با تشکر از استاد دلخموش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه