مشخصات سخت‌افزاری Pixel XL لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های جدید گوگل که Pixel و Pixel XL نام دارند، تا چند هفته‌ی دیگر معرفی می‌شوند و هر روز خبرهای مختلفی از آن‌ها به بیرون درز می‌کنند. امروز هم اطلاعات سخت افزاری گوشی Pixel XL در بنچمارک GeekBench لو رفت.

گوشی Pixel XL با اندروید ۷.۱ راهی بازار خواهد شد.

براساس اطلاعات لو رفته، این تلفن همراه هوشمند ۴ گیگابایت رم دارد و با اندروید ۷.۱ راهی بازار خواهد شد. همچنین مشخص شده که این گوشی‌ از ویژگی‌‌های واقعیت مجازی Daydream پشتیبانی می‌کند. متاسفانه مشخصات بیشتری از این گوشی لو نرفته؛ اما در گذشته گفته شده بود که Pixel XL با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ راهی بازار خواهد شد.

pixel-xl

به هر حال شرکت گوگل برای اینکه بتواند گوشی‌های قدرتمندی راهی بازار کند که بتوانند با سایر پرچم‌دارهای موجود در بازار رقابت کنند، باید از تراشه‌های قوی روی آن‌ها استفاده کند. گوشی Pixel XL یک صفحه نمایش ۵.۵ خواهد داشت و دیروز هم تصاویری از پنل جلوی آن به بیرون درز کرده بود. گوگل گفته که محصولات جدید خودش را در اواسط مهر ماه معرفی خواهد شد.

گوشی‌های امسال شرکت گوگل توسط شرکت HTC ساخته می‌شوند. قبلا گفته می‌شد که این گوشی‌ها عضو جدید خانواده‌ی نکسوس هستند؛ اما به نظر می‌رسد که نام آن‌ها به Pixel تغییر کرده و دیگر شاهد عرضه‌ی گوشی‌های نکسوس نخواهیم بود.

منبع: GeekBench

‌‌‌‌‌‌

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه