مشخصات سخت افزاری Galaxy A9 Pro لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Galaxy A9 Pro

به‌تازگی اولین اطلاعات سخت‌افزاری گوشی Galaxy A9 Pro در بنچمارک GFXBench منتشر شده و مشخص شده که این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی بهره می‌برد.

گوشی Galaxy A9 Pro از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی، ۴ گیگابایت رم، تراشه‌ی هشت هسته‌ای، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

در حالی که سامسونگ مدتی پیش مدل ۲۰۱۶ گوشی گلکسی A9 را راهی بازار کرد، به این موضوع اشاره کرده که قصد دارد مدل Pro این تلفن همراه هوشمند را هم در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. به‌تازگی اولین اطلاعات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند در بنچمارک GFXBench قرار گرفته است. در حالی که مدل ۲۰۱۶ گلکسی A9‌ از یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی، مدل ۲۰۱۶ گلکسی A7 از صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی و مدل ۲۰۱۶ گوشی گلکسی A8 از صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی می‌برند، سامسونگ برای گلکسی A9 پرو از صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی استفاده کرده است.

Galaxy A9 Pro

مشخصات سخت افزاری گلکسی A9 پرو

‌‌‌‌‌‌

این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که این گوشی ۴ گیگابایت رم دارد. از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توان به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. باید به این موضوع اشاره کنیم که مدل معمولی گلکسی A9 از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که سنسور دوربین این گوشی IMX298 شرکت سونی است. البته سامسونگ در گلکسی S6 هم از سنسورهای سونی استفاده کرده بود. با توجه به اطلاعات منتشر شده این گوشی ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت.

گلکسی A9 پرو هنوز به شکل رسمی معرفی نشده و در آینده باید منتظر اطلاعات بیشتری از این محصول باشیم.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GFXBench

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. امیرمحمد

    گوشه های گرد و نرم عجب ایده ی تازه و خفنی واقعا به ذهنشون فشار آوردن.

    1. علی جوادی

      نه میخواد گوشه هاشو تیز مثل تیغ درآره…بخدا بعضی نظرات آدم رو به شک میندازه که طرف…

  2. abdola

    تفاوت ظاهر این روزای اپل و سامسونگ فقط شده لوگوی اونا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه