مشخصات نهایی گوشی گلکسی J3 مدل ۲۰۱۷ به بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی گلکسی J3 جزو محصولات ارزان قیمت سامسونگ به حساب می‌آید که طرفداران زیادی هم به دست آورده است. حالا چند وقتی است که خبرهای مختلفی از مدل ۲۰۱۷ این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده  و تا مدتی دیگر باید منتظر آن باشیم. این گوشی تا قبل از این مجوز‌های مختلفی را از سازمان‌های FCC کشور آمریکا و TENAA کشور چین دریافت کرده بود. حالا مشخصات سخت افزاری آن هم در بنچمارک GFXBench لو رفته است.

قبلا گفته شده بود که این گوشی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۳۰ و ۱.۵ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. حتی به این موضوع اشاره شده بود که گلکسی J3 مدل ۲۰۱۷ با شماره مدل SM-J327P راهی بازار می‌شود. حالا در بنچمارک GFXBench مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش ۵ اینچی بهره می‌برد و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۲۵ روی آن قرار گرفته که پردازنده‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. این گوشی ۱.۵ گیگابایت رم خواهد داشت. ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده که البته ۱۰ گیگابایت از این فضا در اختیار کاربران قرار دارد. به نظر می‌رسد که گلکسی J3 مدل ۲۰۱۷ از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند.

به احتمال زیاد گوشی گلکسی J3 جدید از دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. اندروید ۶.۰ روی آن نصب شده و نمی‌دانیم که آیا به اندروید ۷.۰ به‌روزرسانی می‌شود یا خیر. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این تلفن همراه هوشمند با قیمت ۱۳۰ دلار و در هفته‌ی آینده معرفی و راهی بازار می‌شود.

منبع: techupdate3

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar mahdispd

    صفحه نمایشش خیلی بزرگه باس کوچیک تر میشد ولی دوربینشم خیلی ضعیف کرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه