مشخصات وان‌پلاس ۳ در بنچمارک GFX منتشر شد

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا رونمایی رسمی گوشی وان‌پلاس ۳ یک هفته باقی مانده است ولی درباره‌ی این گوشی و مشخصاتش تا امروز اطلاعاتی به دست‌مان رسیده و تقریبا می‌دانیم با چه محصولی روبه‌رو خواهیم شد. با این وجود شایعات ادامه دارند.

جدیدترین شایعات حکایت از این دارند که وان‌پلاس ۳ در شش مدل مختلف عرضه خواهد شد؛ سه مدل با ۴ گیگابایت رم و سه مدل دیگر با رم ۶ گیگابایتی. مدل‌های چهار گیگابایتی را می‌توانیم با ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تهیه کنیم و همین تنوع را درمورد سه مدل ۶گیگابایتی خواهیم داشت.

همان‌طور که انتظار داشتیم وان‌پلاس ۳ با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو کار می‌کند و دوربین پشت و سلفی آن به‌ترتیب ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی هستند.

برای تایید آن‌چه تا امروز درمورد این گوشی در دست عرضه شنیده‌ایم، سری به سایت بنچمارک GFX زدیم و معلوم شد لااقل بخشی از شنیده‌ها درمورد مشخصات وان‌پلاس ۳ حقیقت داشته‌اند. مجهز بودن به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ که پردازنده‌ی چهارهسته‌ای با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 را در خود جای داده، از جمله این مشخصات هستند. همچنین همان‌طور که انتظار داشتیم این گوشی با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو کار می‌کند و دوربین پشت و سلفی آن به‌ترتیب ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی هستند.

اواخر امروز قرار است ۱۰۰۰ دستگاه گوشی هوشمند وان‌پلاس ۳ در جریان برنامه‌ی فروش فوق‌العاده‌ فروخته شوند. البته آن‌طور که معلوم است خریداران این گوشی هیچ امتیاز فوقالعاده‌ای برای خرید در این تاریخ دریافت نمی‌کنند. این گوشی‌ها تا بعد از رونمایی رسمی (یعنی هفته‌ی آینده) برای مشتریان ارسال نمی‌شوند و حتی قیمت گوشی هم تا قیمت‌گذاری نهایی مشخص نخواهد شد.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه