مشخصات گلکسی J7 Duo به بیرون درز کردند

۲۲ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

زمان زیادی به معرفی گوشی گلکسی J7 Duo باقی نمانده و به لطف عکسی که یکی از اعضای تیم فروش این گوشی منتشر کرده، حالا از ویژگی‌های مهم این گوشی خبر داریم. بنا به عکس منتشر شده، این گوشی از نمایشگر سوپر AMOLED، دوربین دوگانه و جدیدترین نسخه‌ی اندروید بهره می‌برد.

احتمالا Galaxy J7 Duo تا پایان ماه جاری میلای وارد بازار می‌شود.

نمایشگر ۵.۵ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن HD بدین معناست که نسبت تصویر این نمایشگر ۱۶ به ۹ است. دوربین دوگانه‌ی این گوشی از ترکیب دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده که یادآور گوشی گلکسی C7 است با این تفاوت که دوربین گوشی جدید از دیافراگم f/1.9 بهره می‌برد که چندان جالب توجه نیست.

در مورد تراشه‌ی این گوشی هم باید به تراشه‌ی یک‌ساله‌ی اگزینوس ۷۸۷۰ اشاره کنیم که درون آن یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی Mali T830 جای گرفته است. در این تصویر می‌بینیم که اندروید تعبیه شده در این گوشی اندروید اوریو است که این یعنی شاهد جدیدترین رابط کاربری سامسونگ تحت عنوان Samsung Experience 9.0 خواهیم بود.

ظرفیت باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت که چندان شگفت‌انگیز محسوب نمی‌شود اما با توجه به تجربه‌ی گلکسی A5 که از همین باتری و تراشه استفاده می‌کرد، می‌توان گفت که احتمالا این گوشی هم از عمر باتری بالایی بهره می‌برد. در کنار این موارد، نباید باتری جدا شونده‌ی گلکسی J7 Duo را هم از قلم بیندازیم که به کاربران اجازه می‌دهد در مواقع لزوم باتری گوشی خود را به‌راحتی تعویض کنند.

این گوشی در رنگ‌های آبی، سیاه و طلایی در ماه آوریل (فروردین یا اردیبهشت) عرضه می‌شود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه