مشخصات گوشی‌های جدید HTC ‌ پیش از معرفی رسمی لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

شرکت HTC چند روز دیگر از گوشی‌های جدیدش رو نمایی می‌کند. محصولاتی که به نظر می‌رسد HTC U Ultra و HTC U Play نام دارند. امروز مشخصات سخت افزاری این گوشی‌ها به همراه تصاویر جدید قبل از عرضه‌ی رسمی لو رفت.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی HTC U Ultra از صفحه نمایش ۶ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و لایه‌‌ی محافظ Gorilla Galass بهره می‌برد. برای این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 540 استفاده شده است. گوشی جدید HTC چهار گیگابایت رم دارد و با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شود. همچنین مشخص شده U Ultra دوربین دوتایی در پشت دارد که یکی از آن‌ها ۲۴ و دیگری ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی هم در جلوی این تلفن همراه هوشمند دیده می‌شود. از دیگر مشخصات لو رفته گوشی جدید HTC می‌توان به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرد. همچنین با توجه به تصاویر منتشر شده، احتمال می‌رود که این گوشی یک صفحه نمایش دوم داشته باشد که روی آن اعلان‌ها به نمایش در می‌آیند. این ویژگی قبلا روی گوشی LG V10 قرار گرفته بود.

گوشی بعدی که HTC U Play نام دارد با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی Full HD در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی به تراشه‌ی MT6755 شرکت مدیاتک مجهز شده که از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860 MP2 بهره می‌برد. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های U Play به حساب می‌آیند. دوربین جلو و پشت این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این گوشی از سنسور تشخیص اثر انگشت هم بهره می‌برد.

قبلا انتظار می‌رفت که گلکسی S8 شرکت سامسونگ اولین محصولی باشد که با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ راهی بازار می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد که گوشی HTC U Ultra با این تراشه‌ی جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از HTC U Ultra را مشاهده کنید:

منبع: techtastic

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar parsa

    فقط منم ک فکر میکنم این خیلی شبیه گلکسی اس ۷ ه یا واقعا همینطوره؟

  2. Avatar سروش

    ضمن اینکه قیافه ی این گوشی با اون چیزی که تو ویدیویی که قبلا درز کرده بود هم فرق داره!
    راستی منظورم از تک دوربین هم دوربین پشتش بود که الان همه ی پرچمدارا ۲دوربین پشت دارن

  3. Avatar سروش

    این عجیبه که چرا HTC پرچم دار جدیدشو با بدنه ی پلاستیکی ساخته!درحالیکه HTC با فلز! سابقه ی طولانی داره!
    درضمن اینکه یک دوربین داره و از رم ۴گیگ هم استفاده کرده توش عجیبه یکم!
    درسته که به نظر میرسه خیلی واقعی هستن ولی به نظر من زیاد این چیزا با هم نمیخونن

    1. Avatar سجاد

      دوست عزیز موبایلی که با بدنه پلاستیکی ساخته بشه خط آنتن نمیزارن روش
      بدنه اش آلومینیمومی هست

  4. Avatar آیدین

    سلام
    من به عنوان کسی که همیشه طرفدار برند HTC بوده ام از دیدن این گوشی ناامید شدم… نه تنها هیچ نوآوری خاصی نداره بلکه مهمترین عاملی که به این برند اجازه ادامه فعالیت رو میداد یعنی طراحی و زیبایی گوشیهای تولیدی آن، هر بار داره کمرنگ و کمرنگ تر میشه…

  5. Avatar معین

    این ک یه دوربین داره!!!!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه