مشخصات گوشی هواوی P10 Lite لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوای گوشی P10 را هم تا چند وقت دیگر معرفی می‌کند. محصولی که به احتمال زیاد همانند گوشی P9 در چند مدل راهی بازار می‌شود. امروز اولین اطلاعات از مدل «لایت» (Lite) این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرد. گوشی P10 Lite به چهار گیگابایت رم مجهز شده و با اندروید ۷.۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

براساس اطلاعات لو رفته، این گوشی با شماره مدل WAS-LX1A وارد سازمان TENNA کشور چین شده تا بتواند مجوزهای نهایی برای حضور در بازار این کشور را به دست بیاورد. شایعات می‌گویند که گوشی جدید هواوی به تراشه‌ی Kirin 655 مجهز شده‌ است. تراشه‌ای که هشت هسته با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز دارد. چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول به حساب می‌آید.

در اطلاعات جدیدتر گفته شده که P10 Lite به اندروید ۷.۰ مجهز شده و به عنوان یک گوشی میان‌رده راهی بازار می‌شود. هنوز چیزی از مشخصات دوربین این گوشی مشخص نشده و نمی‌دانیم که آیا دوربین دوتایی دارد یا خیر. انتظار داریم که گوشی‌های خانواده‌‌ی P10 هم در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شوند. تا این لحظه می‌دانیم که P10 و P10 Plus هم در دست ساخت قرار دارند.

Huawei-P10-Lite

منبع:‌ GeekBench

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علی اسکندری

    این عکس برای P9 LITE هست و به نظر شما این گوشی وقتی عرضه بشه قیمتش چقدر خواهد بود؟
    تو بعضی از سایت ها اعلام کردن در اروپا ۳۴۹ یرو هست که بخوایم حساب کنیم حدودا یک ملیون چهارصدو پنجاه هزار تومن میشه و این دیگه میان رده نیست

    1. آراد

      قیمت مشخص نمیکنه که گوشی میان رده هستش یا نه. امکاناتش مهمه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه