مشخصات گوشی پدر اندروید به بیرون درز کرد

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز بود که برای‌تان از «اندی روبین» و تصمیم‌اش برای ساخت یک گوشی جدید گفتیم. اندی روبین که با لقب «پدر اندروید» هم شناخته می‌شود، خالق این سیستم عامل گوگل است. او قرار است برای شرکتی به اسم Essential Products یک گوشی هوشمند کاملا جدید طراحی کند. این شرکت از کارمندان سابق گوگل، سامسونگ و اپل تشکیل شده است و ۴۰ نفر در آن مشغول به کار هستند. به تازگی اطلاعات بیشتری از گوشی اندی روبین منتشر شده‌اند.

می‌توانیم ببینیم که گوشی شرکت Essential Products یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ دارد.

شنیده‌ایم که گوشی جدیدی که خالق اندروید می‌سازد، یک صفحه‌ی نمایش بدون قاب دارد و از نظر مشخصات هم با پرچم‌دارهای بزرگ صنعت موبایل برابری می‌کند. این گوشی قرار است در مقابل رقبایی مثل سری گوشی‌های Galaxy S سامسونگ، آیفون اپل و پیکسل قرار گیرد. ظاهرا گوشی شرکت Essential Products یک صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی دارد و این صفحه، قابلیتی مثل ۳D Touch اپل دارد و حساس به فشار است.

به نظر می‌رسد که گوشی اندی روبین روی بنچمارک Geekbench تست شده باشد. اخیرا نتایج بنچمارک یک گوشی به اسم Essential FIH-PM1 را دیده‌ایم و تصور می‌کنیم که این گوشی، همانی باشد که اندی روبین می‌سازد.

می‌توانیم ببینیم که گوشی شرکت Essential Products یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ دارد و چهار گیگابایت حافظه‌ی رم در آن قرار داده شده. از سه حرف FIH هم می‌توانیم حدس بزنیم که فاکس‌کان مسوولیت ساخت گوشی را برعهده دارد.

در ادامه می‌توانید نتیجه‌ی بنچمارک این گوشی را ببینید.

AndyRubinPhone

‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه