مشخصات گوشی پپسی P1 لو رفت

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی پپسی P1

یک وب‌سایت چینی اخیرا مشخصات گوشی هوشمند پپسی P1 را لو داد.

دو روز پیش خبری منتشر کردیم حاکی از این که پپسی می‌خواهد گوشی هوشمند بسازد و احتمالا آن را در چین عرضه کند. حالا هم شایعه‌ی دیگری منتشر شده که به شایعه‌ی قبلی قوت می‌دهد. مشخصات فنی این گوشی که P1 نام خواهد داشت، لو رفته؛ اما این شرکت سازنده‌ی نوشیدنی صحت این خبر را تایید نکرده است.

براساس مشخصات درج شده در یک وب‌سایت چینی، گوشی هوشمند P1 یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد و در طراحی آن از تراشه‌ی مدیاتک MT6592 و دو گیگابایت استفاده شده است. همچنین این دستگاه به حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است.

گوشی پپسی p1

این احتمال وجود دارد که پپسی با یک شرکت چینی برای ساخت این گوشی وارد همکاری شده باشد و اینکه صرفا برندش را برای این دستگاه ثبت کرده است. زیرا پپسی هیچ سابقه و تجربه‌ای در ساخت گوشی هوشمند ندارد. از آن گذشته، تجهیزات و تاسیسات لازم برای ساخت چنین دستگاه‌هایی را در اختیار ندارد.

این‌طور که چینی‌ها خبر داده‌اند، گوشی پپسی P1 به قیمت ۲۰۵ دلار در این کشور به فروش خواهد رفت و احتمالا روز بیست و هشتم مهر ماه در پکن معرفی خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه