بعد از تایید نام «نوت۷» حالا نوبت به مشخصات سخت‌افزاری‌اش رسیده

۱۲ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

تقریبا همه می‌دانیم که چند سالی می‌شود سامسونگ هر سال دو پرچمدار در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. یکی از خانواده‌ی گلکسی S و دیگری از خانواده‌ی قدرتمند نوت (Note). حالا که گوشی فوق‌العاده قدرتمند و خوش‌ساخت گلکسی S7 عرضه شده و توانسته سهم مناسبی از بازار تلفن‌های همراه هوشمند را به‌خودش اختصاص بدهد؛ حالا نوبت به نماینده‌ی خانواده‌ی نوت رسیده تا وارد بشود و حرکت نهایی سامسونگ در سال ۲۰۱۶ میلادی را انجام بدهد.

در چند هفته‌ی گذشته نیم دو جین خبر مختلف درباره‌ی پرچم‌دار بعدی سامسونگ یا همان جدیدترین گوشی از خانواده‌ی نوت منتشر کردیم. پیش از هرچیز شایعات از احتمال تغییر نوبت در نام‌گذاری این محصول خبر می‌دادند. شایعات اشاره داشتند که سامسونگ می‌خواهد بی‌خیال عدد ۶ بشود و یک راست از گلکسی نوت۵، فبلت جدیدش را به سمت نام گلکسی نوت۷ راهنمایی کند. به این ترتیب دیگر خبری از نوت۶ نخواهد بود و محصول جدید سامسونگ نوت۷ نام‌گذاری خواهد شد. این مورد در حد حرف و حدیث و شایعه باقی ماند؛ تا این‌که افشاگر بزرگ عرصه‌ی تلفن‌های همراه هوشمند یا همان Evan Blass این موضوع را تایید کرد.

001

با توییتی که Evan Blass منتشر کرد تقریبا جای هیچ شکی باقی نمی‌ماند که پرچمدار بعدی سامسونگ نوت۷ نام خواهد داشت. حالا در فاصله‌ی چند روز گذشته از این توییت مهم، Evan Blass یک بار دیگر توییتی روی صفحه‌ی اختصاصی‌اش ارسال کرده و به‌طور اجمالی به مشخصات سخت‌افزاری نوت۷ اشاره کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این افشاگر بزرگ که احتمالا به منابعی موثق داخل شرکت‌های بزرگی مثل سامسونگ و ال‌جی دسترسی دارد، نوت۷ به یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی مجهز خواهد شد. این صفحه نمایش سوپر AMOLED کیفیت QHD خواهد داشت. هم‌چنین اطلاعات منتشر شده تایید می‌کنند که دوربین اصلی نوت۷، ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و از یک دوربین جلو یا سلفی ۵ مگاپیکسلی هم بهره‌مند خواهد شد.

در این توییت به گواهینامه‌ی IP68 هم اشاره شده که مستقیما به ضدآب بودن نوت۷ اشاره دارد. اگر برای‌تان جالب است، بد نیست بدانید گوشی گلکسی S7 هم همین گواهینامه را ثبت کرده است. دست آخر جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار خواهد گرفت.

در کنار تمام مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، Evan Blass تایید کرد که نوت۷ به اسکنر عنبیه‌ی چشم هم مجهز خواهد بود؛ موردی که پیش‌تر رسما تایید شده بود. اگر به‌هر دلیلی تا کنون اخبار و اطلاعات مرتبط با گوشی گلکسی نوت۷ را دنبال نکرده‌اید، بد نیست بدانید این گوشی در هفته‌ی ابتدایی ماه آگوست سال جاری میلادی رسما معرفی و رونمایی خواهد شد و احتمالا در زمانی کوتاه پس از معرفی در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار خواهد گرفت.

‌‌‌‌‌منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Arsalan

    امیدوارم رنگ طلایی یا Golden هم برای نوت۷ زده بشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه